Iran Varzeshi

طالی 61 و 67 کیلو به آلمان و عراق رسید

-

مســابقاتب­ینالمللیجا­م فجر در حالی از روز گذشته آغاز شــد که نفرات برتر اوزان 61 و 67 کیلوگرم معرفی شدند.

نخســتین روز از تورنمنت بینالمللی وزنهبرداری جام فجر (گزینشی المپیک 2020 توکیو) بــا رقابــت 5 وزنهبــردا­ر اوزان 61 کیلوگــرم و 67 کیلوگرم به میزبانی تاالر وزنهبرداری (سالن ایرانیان) مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شــد که در پایان این مســابقات نماینــدگا­ن آلمان و عراق بهعنــوان نفرات برتر اوزان 61 و 67 کیلوگــرم تورنمنــت بینالمللی وزنهبرداری جام فجر به مدال طال دست یافتند.

در دسته 61 کیلوگرم «مان» وزنهبردار آلمانی با مجموع 274 کیلوگــرم در صدر قــرار گرفت. شرکتکننده آلمانی در حرکت یکضــرب 118 کیلوگــرم، در حرکت دوضــرب 156 کیلوگرم و مجموع 274 کیلوگرم به ســه مدال طالی دسته 61 کیلوگرم رسید.

همچنیــن«زبیــریا»ز عراق با مجمــوع 280 کیلوگرم در جایگاه نخســت دســته 67 کیلوگرم ایســتاد. او در حرکت یکضــرب 124 کیلوگــرم، در حرکت دوضــرب 156 کیلوگرم و مجموع 280 کیلوگرم 3 مدال طالی دســته 67 کیلوگرم را از آن خود کرد.

در روز نخســت مســابقات وزنهبردارا­ن دســته 73 کیلوگرم هم روی تخته رفتند.

این مســابقات گزینشــی المپیک هــم هســت و تمامی وزنهبردارا­نــی کــه قصد حضور در بازیهــای المپیــک را دارند باید شــش مرحله از مســابقات گزینشی را پشت سر بگذارند.

به همین دلیــل این توقع وجود داشت که سطح مسابقات بینالمللی جــام فجر از کیفیت باالتری برخوردار باشــد اما در روز نخســت چنین چیزی دیده نشد.

اولیــن وزنهبــردا­ر ایران در مســابقات جام فجر، بعد از ظهر امروز به روی تخته میرود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran