Iran Varzeshi

معرفی ترکیب تیم گرجستان برای جام جهانی کشتی آزاد

-

کادر فنی وزن سلیمانی و قدمی را تغییر داد بعد از اتمام مسابقه دسته 96 کیلوگرم رقابت 12 وزنهبردار ســلیمانی در دسته فوق ســنگین وزنه بزند. البته سلیمانی در اوزان 109 و +109 کیلوگرم از ساعت 15 روز دوشنبه 21اسفند سال 2013 و جهانی لهستان نیز یک بار سابقه حضور در دسته آغاز و به صورت زنده این رقابت نیز از شــبکه سوم سیما پخش فوق سنگین را داشته است. میشود. ســوایملیپ­وشــانمادر­ایندووزنآر­تورسازلتون­یبا

در دســته 109 کیلوگــرم 8 وزنهبردار بــا یکدیگر رقابت رکورد ورودی 390 کیلوگرم در رده بعدی دسته 109 کیلوگرم میکنند که کیا قدمی و علی هاشــمی دو ملیپوش کشورمان بعد از هاشمی و قدمی قرار دارد. بــا رکــورد ورودی 400 کیلوگرم در جایگاه نخســت این وزن در دســته +109 کیلوگــرم نیز که فقــط 4 وزنهبردار در ایســتادها­ند. قدمی البتــه ابتدا قرار بود در فــوق وزنه بزند اما اســتارت لیســت نهایی آن حضور دارند، علی داودی با رکورد بار دیگر کادر فنــی جایگاه وزنی او و علیرضا ســلیمانی دیگر ورودی 420 کیلوگرم صدرنشــین است. اسد از سوریه با رکورد ملیپوش کشورمان را عوض کرد. این تغییر تاکتیکی باعث شد ورودی 400 کیلوگرم دوم و علیرضا ســلیمانی با رکورد ورودی قدمی در همان وزن تخصصی خود یعنی دســته 109 بماند اما 380 کیلوگرم در جایگاه سوم جای گرفته است.

ترکیــب تیــم ملی کشــتی آزاد گرجستان حریف تیم ایران برای حضور در مسابقههای جامجهانی کشتی آزاد در روســیه اعالم شد. مسابقههای جام جهانی کشــتی آزاد در روزهای 25 و 26 اسفند ماه در شهر یاکوتسک مرکز جمهــوری یاکوتیای روســیه برگزار میشــود و تیم ایران در گروه B این رقابتها با تیمهای آمریکا، گرجستان و مغولستان همگروه است.

در ترکیــب تیم گرجســتان در وزن 57 کیلوگرم الشــا لومتادزه، در وزن 61 کیلوگــرم تورنیکه کاتامادزه، دروزن 56کیلوگــر­مامیــران واختانگاشـ­ـویلی، در وزن 70 کیلوگرم میرزا ســخولوخیا برنده مدال برنز زیر 23 ســال جهان، در وزن 74 کیلوگرم زورابی اربوتسوناش­ــویلی دارنده مدال طالی زیر 23 ســال اروپا، در وزن 79 کیلوگرم دیوید خوتسیاشویل­ی، در وزن 86 کیلوگرم تارزان مایســوراد­زه برنده مدال برنــز جوانان جهان، در وزن 92 کیلوگرم داتو مارساگی شویلی دارنده مدالهــای برنز جهــان و المپیک، در وزن 97 کیلوگــرم مامــوکا کودرزایا برنــده مدال نقره جوانــان جهان و در وزن 125 کیلوگرم روالندی آندریادزه برنده مدال برنز زیر 23 ســال جهان برای حضور در مســابقات جهانی قرار گرفتهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran