Iran Varzeshi

گواردیوال: سه، چهار بازیکن میخواهیم

-

پپ گواردیوال گفته منچسترسیتی به دنبال تقویت تیم در ســه یا چهار پست در تابســتان پیش رو اســت. او گفته احتمال اینکه تیمــش یک مدافع چــپ بخرد باال اســت، بهویژه که بنژامین منــدی اوضاع مساعدی ندارد.

از گواردیوال ســوال شد که آیا عملکرد خوب آلکســاندر زینچنکو باعث شــده او نظــرش را درباره پســت مدافع چپ تغییر دهد یا نه و او گفت که نگران مندی است: «نمیدانم چه خواهد شد اما در حال حاضر داریم به این فکر میکنیم که کسی را برای این پســت پیدا کنیم. من نمیدانم. سه یا چهار پست هستند که به نظرم باید به آنها بپردازیم و ایدههایی برایشان داشته باشیم. نمیدانــم در انتها چه خواهد شــد اما بله، خرید یک مدافع چپ هم گزینه پیش روی ماست.»

مندی پس از عمل جدید روی زانویش در ماه نوامبر تنها کمتر از نیمساعت فوتبال بازی کرده اســت. گواردیوال میگوید: «او آماده نیســت. مساله بر سر فوتبال انگلیس نیست، مساله این است که او نمیتواند فعال بازی کنــد. او دو فصل اســت که مصدوم است.»

از او ســوال شد که آیا نگران است و او گفــت: «بله، بله، بله. اگــر در دو فصل این اتفاق افتاده باشــد در فصل سوم هم قطعا ممکن است روی دهد. امیدواریم که اینطور نشــود و روی این موضوع کار میکنیم. او دارد در ایــن زمینــه تــالش میکند اما حقیقت این است که ما در بازیهای اندکی توانستهایم از او استفاده کنیم. این واقعیت اســت. به همین دلیل اســت که ما شاید بــه دنبال یک مدافع چــپ برای فصل بعد باشیم.»

گواردیــوا­ل همچنیــن به این اشــاره کرد کــه مصدومیتهای ونســان کمپانی تاثیری روی مذاکره بــرای تمدید قرارداد او نمیگذارد: «فکر نمیکنم اینطور باشــد. برای مثال او ماه گذشته آماده بود اما مانند ســه، چهار سال گذشــته، برای شش ماه غایــب بود. این اتفاق هر فصل برای او روی میدهد. فکــر نمیکنم این موضوع تاثیری روی ماندن او در باشگاه داشته باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran