Iran Varzeshi

فاوره: باخت خیلی بدی بود

-

بوروســیاد­ورتموند امیــدوار بود با پیــروزی برابر تیــم رده پانزدهمی آگزبــورگ روحیه خوبی بــرای بازی برگشــت مرحله یکهشتمنهای­ی لیگ قهرمانــان اروپا مقابل اینتر به دســت آورد اما بــا دو گل جــی دونگ وون مهاجــم اهــل کره جنوبــی 2 بر یک شکســت خورد، وون در سال 2014 بــه دورتموند رفت اما چنــد ماه بعد بــه دلیل آنکه نتوانســت بــه ترکیب اصلــی راه پیدا کنــد، از این تیم جدا شد. او روی اشــتباهات رومن بورکی و اشــرف حکیمــی دو گل زد و پاکو آلکاســر مهاجم اســپانیای­ی دورتموند که بهعنوان بازیکن جانشین به میدان آمــده بود، در دقیقــه 81 فاصله را به حداقل رساند اما دورتموند نتوانست به گل مساوی برسد.

تیم لوسین فاوره که هفته گذشته بایرلورکــ­وزن را برد تا بــه پنج هفته بدون برد در رقابتهای مختلف پایان دهد، امیدوار اســت به ســلطه بایرن در بوندسلیــگ­ا پایــان دهــد و برای نخستین بار بعد از سال 2012 قهرمان بوندسلیگا شود.

مربی سوییســی دورتموند گفت: «بایــد این بــازی را میبردیم، حریف به ندرت به دروازه ما شــوت زد اما در عین حال باختیم. نمیخواهم راجع به اشتباهات فردی صحبت کنم چون باید فیلم بازی را دوباره ببینم. باخت خیلی بدی بود. ما پنج یا شــش موقعیت گل خیلی خوب داشتیم.»

حتی بازگشت کاپیتان تاثیرگذار دورتموند، مارکو رویس، بعد از یک ماه کمکی نکرد: «بایــد درباره او احتیاط کنیــم، دقایق بازیاش باید حســاب شــده باشــد، برنامه ما این بود که در این بازی 60 دقیقه از او استفاده کنیم. حواســمان به او هســت، باید ببینیم بازی بعدی چطور خواهد بود.»

دورتمونــد بعــد از تــالش برای جبران باخت 3 بــر صفر برابر تاتنهام، هفته آینده میزبان اشتوتگارت خواهد بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran