Iran Varzeshi

قابل پیشبینی: مالیات رحمتی پرداخت شد

شماره‌یک‌به‌قطر‌م ‌یرود

-

در حالی کــه کاروان اســتقالل در غیاب مهدی رحمتــی تهران را به مقصد قطــر ترک کرده بود و موجــی از نگرانی میان هواداران این باشگاه به دلیل غیبت یکی از ستارههایشـ­ـان ایجاد شــده بود، مسووالن باشگاه استقالل در اندک زمانی این مشکل را حل کردند تا مهدی رحمتی نیز راهی قطر شود.

همانطور که پیشبینی هم میشــد فشــارهای هواداران به باشگاه استقالل و بازخورد بدی که غیبت مهدی رحمتی در این سفر میتوانست برای باشگاه استقالل به همراه داشــته باشــد، مســووالن این باشــگاه را بر آن داشت تا زمینهساز سفر آقای شماره یک به قطر شوند.

رحمتی پیش از اینکه مشکلش حل شــود، نزدیک به 2 ماه در انتظار پرداخت مالیاتش از ســوی باشــگاه استقالل بود. ظاهرا رحمتی در این ایام که مشکلش پا برجا مانده بود اعتقاد داشــت این باشگاه اســتقالل اســت که باید طبق توافقهای انجام شــده مالیاتش را بپردازد که برخی ناهماهنگیه­ا در باشــگاه استقالل باعث شــده بود این کار انجام نشود و رحمتی در ســفر مهم استقالل به قطر غایب باشد و این خبر از صبح شــنبه موج عمیقی از نگرانی را میان هواداران به پا کند.

به هــر حال این مســاله از ســوی امیرحسین فتحی پیگیری شد تا رحمتی هم مســافر قطر شــود و استقالل یکی از بهترینهایش را از دست ندهد و بتواند با تمام قوا مقابل حریف قطری قرار بگیرد.

در روزهایی که اســتقالل کم غایب نــدارد فقدان رحمتی بدون شــک لطمه روحــی بزرگی بر پیکره آبیهــا بود اما با تالشهایــی که در دقیقه 90 انجام شــد و برخی از لجاجت دســت کشیدند، این مشــکل از بین رفت تا رحمتی را همچون همیشه در کنار استقالل ببینیم.

بدون شــک حضور رحمتی در این بازی فوق مهم خیال وینفرد شــفر را هم آســوده خواهد کرد و ســرمربی استقالل حاال بیآنکه بهانهای داشته باشد، میتواند تیمش را بــا خیال آســوده در کنار هم ترکیب کند.

رحمتی با این شــرایط شانس بسیار باالیــی برای حضور در ترکیب اســتقالل مقابل الدحیل خواهد داشت و به احتمال فــراوان در بازی سهشــنبه در چارچوب دروازه استقالل قرار خواهد گرفت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran