Iran Varzeshi

بازگشت به درفشیفر

برانکو تایید کرد:

-

پرسپولیســ­یها فردا با ورزشــگاه شــهید کاظمــی خداحافظــی میکنند و تــا فروردین که بــه آنجا برمیگردند، در درفشــیفر تمرین خواهنــد کرد. بعــد از آن همه اعتــراض، برای پرســپولیس چارهای جز ترک ورزشــگاه شهید کاظمی نمانده بود. آنها فردا (یکشــنبه) با این ورزشگاه خداحافظی خواهند کرد و تا پایان سال برنمیگردند. شــاگردان برانکو که روز سهشنبه نخســتین بازی خود در لیــگ قهرمانان 2019 آسیا را برابر پاختاکور انجام خواهند داد، تمرین روز دوشنبه را در ورزشگاه آزادی انجام میدهند و بعد از این بازی با توجه به اینکه باید به مصاف نســاجی قائمشــهر بروند و این بازی در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد، بعد از پاختاکور در چمن مصنوعی تازه نصبشــده ورزشگاه شهید درفشــیفر تمرین خواهند کرد. پرسپولیس که در پایان فصل ۵9 - 94 از ورزشــگاه درفشیفر خداحافظی کرده بود، بعد از چهار ســال دوباره آنجا تمریــن میکند. بعد از بازی با نســاجی، پرسپولیســ­یها یک جلسه تمرین در درفشیفر انجام میدهند و پس از آن راهی قطر میشوند و دو جلســه تمرین در دوحه خواهند داشــت. آنها در بازگشــت از قطر و با توجــه به بازی با ســپیدرود در چمن مصنوعی، تمرینات خود را در درفشیفر ادامه خواهند داد. پرسپولیس پس از این دیدار و تا تعطیلی آخر سال، در درفشیفر میماند و بازگشــت به ورزشگاه شهید کاظمی هم میماند برای شروع تمرینات در سال جدید.

بازگشــت به درفشــیفر اما بیحســاب و کتاب هم نبوده و باشگاه برای این تغییر از آقای ســرمربی تاییدیه گرفته اســت. برانکو، زالتکو، مارکو، ایگــور پانادیچ، محســن خلیلی و پندار خمارلو به درفشــیفر رفتنــد و از امکانات این ورزشــگاه از جمله زمین چمن مصنوعی، سالن بدنسازی، رختکن و ســایر بخشهای بازسازی شــده مجموعه بازدید کردند که برای سرمربی پرسپولیس راضیکننده بود.

برانکــو ایوانکوویچ میگفت: «خیلی خیلی از شــرایط این مجموعه راضی هســتم و بابت اقداماتی که انجام شده، از باشگاه تشکر میکنم. از دیدن این شرایط بســیار خوشحالم و اعتقاد دارم ایــن مجموعه بهترین مدرســه فوتبال در ایران خواهد شــد. وجود ایــن چمن مصنوعی بســیار خوب اســت. این ایده خود من بود و از پیگیری باشگاه خوشحال هستم. حاال این زمین تا 10 ســال گارانتی دارد، بدون آنکه به آبیاری یا نگهداری خاصی نیاز داشــته باشد. شرایط بد جــوی روی این زمین تأثیر ندارد و هر زمان هم که مشکلی پیش بیاید، میتوانیم برای تمرین به اینجا بیاییم. این واقعا یکی از بهترین چمنهای مصنوعی است که من در ایران دیدهام.»

در پایان و پیش از خداحافظی، مرد کروات به شــکل نمادین دیوار نوشــتهای را با نوشته و امضای خود و همکارانش به یادگار گذاشت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran