Iran Varzeshi

زمین خوب برای تمرین نداریم

صدای نوراللهی هم در آمد

-

زمین تمرین مــا کیفیت خود را از دســت داده. پرســپولیس از جمله تیمهایی اســت که فوتبــال را خیلی خــوب روی زمین بــازی میکند ولی متأســفانه ما فقط در زمین ورزشــگاه آزادی چمن خوب میبینیم.

از خســتگی و مصدومیتهــ­ای بازیکنان پرســپولیس که بگذریم، تازه میرســیم به اعتراض تازه آنها درباره زمینی که هر روز آنجا تمرین میکنند. زمینی که کاپیتان همیشه از آن نالیده و همین یک هفتــه پیش بیرانوند هم گفت اگر شــرایط تغییر نکند، دیگر در این زمین تمرین نخواهد کرد.

حاال هم نوبت بــه احمد نوراللهی رســیده که مشکالت پرســپولیس را بشمارد و از وضعیت زمین تمرین این تیم انتقاد کند: «همانطور که میبینید زمین تمرین ما کیفیت خود را از دست داده. پرســپولیس از جملــه تیمهایی اســت که فوتبال را خیلی خوب روی زمین بازی میکند ولی متأســفانه ما فقط در زمین ورزشــگاه آزادی چمن خوب میبینیــم. این وضعیت قطعا در بازیهای آســیایی هم وجــود خواهد داشــت و تیمهای رقیب مــا از زمین باکیفیتــی برخوردار خواهنــد بود. با این شرایط الزم است برای ادامه فصل حتما ما یک زمین تمرین خوب داشته باشــیم که البته مدیریت باشگاه قول هرگونــه همکاری در این مورد را به ما داده است.»

نوراللهــی ســپس در واکنش به پرســش یکی از خبرنــگارا­ن در مورد اینکه چــرا بالفاصله بعد از جام ملتها بــرای همراهی پرســپولیس در بازی ســپیدرود اعالم آمادگی کرد و آیا فکر نمیکرد این فشرده بازی کردن باعث مصدومیتش شــود، گفت: «بعد از جام ملتها ما بازی سختی مقابل سپیدرود داشتیم و یکی دو بازیکن مهم تیم هم محروم بودند. به همین دلیل خودم به برانکو زنگ زدم و گفتم مشــکلی برای حضور در ایــن بازی ندارم. به هر حال من حتــی اگر یک درصد هــم بتوانم به تیــم کمک کنم، از ایــن کار دریغ نخواهم کرد.»

اتفاقا یکی از مشکالت پرسپولیس همیــن مصدومیتهای­ی اســت که در اثر فشــردگی بازیها به وجود میآید و احمــد نوراللهی دربارهاش گفته: «ما 44 روز در اردوی تیمملی بودیم و من با وجود خســتگی زیاد، رفتم رشت و بازی کردم که خدا را شکر پرسپولیس ســپیدرود را برد. االن هــم در مرحله نیمه نهایــی جام حذفی قــرار داریم. نه مــن، بلکه همه بازیکنــان با درد و مصدومیت در بازیها حاضر میشویم. همانطــور که میبینید مســابقات هم فشــرده اســت و هر چهار روز یک بار انجام میشود. به هر صورت امیدواریم تا پایان فصــل بتوانیم خوب ریکاوری کنیــم و کمترین مصدومیــت را برای بازیها داشته باشیم.»

در ادامه، هافبک شــماره هشــت پرســپولیس به اســتقبال فصل جدید لیگ قهرمانان و بازی با پاختاکور رفته است: «روز سهشــنبه یک بازی بسیار مهم مقابل پاختاکــور در پیش داریم. در گــروه ســختی همراه بــا تیمهای قدرتمند پاختاکور ازبکســتان، الســد قطر و االهلی عربســتان قرار گرفتهایم که به ســه امتیاز بازی سهشنبه خیلی نیاز داریم. به همیــن خاطر باید تمام تمرکزمان را روی این بازی قرار بدهیم تا به هدفمان برسیم.»

با توجه به حضور پرســپولیس در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، در حال حاضر همه هواداران پرســپولیس فقط انتظــار قهرمانی از این تیم دارند. موضوعی که احمد نوراللهی اینطور به آن اشــاره کرده: «فصل پیش با وجود مشــکالت زیادی که داشتیم، تا فینال پیش رفتیــم. این فصل هــم مطمئناً میخواهیم موفقیتهای گذشــته خود را تکرار کنیم. البته این را هم میدانیم که کارمان خیلی ســخت است و برای اینکه دوبــاره موفقیتهایم­ان را تکرار کنیــم، نیاز بــه همدلــی و همکاری بازیکنان، کادرفنی، باشگاه و هواداران داریــم. همــه مــا هدفمان کســب موفقیتهای بیشتر اســت و انشاءا... بتوانیم با نتایــج خوب دل هواداران را شاد کنیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran