Iran Varzeshi

آزمون: بهترین بازی عمرم را مقابل ویارئال انجام میدهم

-

ســردار آزمــون ســتاره این روزهــای زنیــت درباره گلزنیهایش میگوید: «خدا را شــکر میکنم در بازی اخیر هم توانســتم گل بزنم و این گل من به لطف همه بازیکنان تیــم بود که در زمیــن زحمت میکشــند. از دروازهبان در آخریــن نقطه تا من در نوک حملــه و حتی بازیکنان روی نیمکت، همه به یک انــدازه در موفقیت و عدمموفقیت تیم شــریک هستیم. من هم به کمک دوستانم گل زدم که همه در این گل نقش داشــتند. اگر گل بزنیم تاثیر همه بازیکنان بوده و اگر هم گل بخوریم همه مقصر هستیم، اما خوشحالم که گلزنی در این بازی نصیب من شد.»

آزمون وعده میدهــد که بهترین بــازیاش را مقابل ویارئال انجام دهد: «تمام ســعیام را میکنم بهترین بازی عمرم را مقابل ویارئال انجام دهم. قطعا بازی کردن در زنیت و در لیگ اروپا برای من افتخار اســت و امیدوارم بتوانم باز هم هواداران این تیم را خوشــحال کنم. ما هواداران خیلی خوبی داریــم که امیدوارم آنها را باز هم خوشــحال ببینم. ویارئال تیم خیلی خوبی اســت؛ یکی از تیمهای خوب لیگ اروپا که مقابلش بازی ســختی خواهیم داشــت. باید تمام تمرکزمــان را روی این بازی بگذاریم و در بازی رفت نتیجه خوب بگیریم تا در اسپانیا بازی خیلی سختی نداشته باشیم. اگر ویارئال در لیگ اســپانیا موفق نبوده، در لیگ اروپا جزو تیمهای موفق بوده است و نباید این بازی را آسان بگیریم.»

آزمــون از حمایتهای مجازی هم خوشــحال اســت: «صددرصــد ایــن حمایت آنها برای من یــک انرژی خیلی مثبت اســت. از هــواداران زنیت و از تمــام ایرانیهایی که از من حمایت میکنند، تشــکر میکنم. خیلی خوشــحال میشــوم و انرژی میگیرم در صفحه زنیت اینگونه اسم من را مینویســند و حمایت میکنند و خدا را شکر میکنم که پاسخ حمایتهای آنها را اینگونه با گلزنی میدهم. انشاءا... بتوانم این روند را ادامه بدهم.»

مهاجــم تیم ملی حــاال خــودش را در محیطی امن میبینــد. او بر این باور اســت که حاشــیههای بعد از جام جهانی برنامهریزی­شــده بوده: «حاشیههایی که در آن زمان برای من به وجود آمد، خیلی پشــت پردهها داشت و آنهایی که دنبال این حواشــی بودند، از خیلی چیزها خبر داشتند. میخواســتن­د من را به حاشیه ببرند و این کار را هم کردند، چون من آن زمان هم تجربه الزم را نداشــتم و اســیر این حواشی شــدم اما اکنون با این چیزها و حواشی کنار آمدم و تنهــا به فوتبالم فکر میکنم. وظایفی که کادر فنی از من خواسته بود را بهنحو احسن انجام دادم و سرمربی تیم هم از عملکردم راضی بود. تمام وظایفی که از من در زمین فوتبال میخواستند را انجام دادم، برای همین بود که نمیتوانستم درک کنم چرا از من انتقاد شــد. با این انتقادات بهنوعی با مشــکل مواجه شدم، آن هم وقتی در باالترین سطح فوتبال در جــام جهانی که همه دنیا آن را نظــاره میکردند، بازی میکردیم و در آن گروه کار سختی هم داشتیم. نهتنها من، بلکه بازیکنان دیگری هم بودند که از آنها به بدترین شــکل انتقاد شــد. ما هم ایرانی هســتیم و انتظار داشــتیم در آن مقطع که بدترین شــرایط بود، حمایت شــویم. با این حال وقتــی از آن روزها فاصله گرفتم، فهمیــدم نباید به خیلی صحبتها گوش بدهم، چون ممکن اســت هر کسی نظری داشته باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran