Iran Varzeshi

سوالری: برای گل زدن تمام راهها را رفتیم

-

سانتیاگو سوالری از تصمیم خود برای تعویــض تونی کروس دفاع کرد. در حالی که بارسلونا سهم بیشتری از مالکیت توپ داشت اما مربی آرژانتینی هافبک آلمانی خود را در دقیقه 55 بیرون کشــید و فدریکو والورده را به زمین فرستاد: «کروس مثل بقیه بازیکنان تمام تالشــش را کرد. والورده بازیکن جوانی اســت که نخســتین تجربههایش را در این سطح به دســت میآورد، مثل وینیسیوس، ســرخیو رگیلــون و آلوارو اودریوســو­ال که آیندههای باشگاه هستند. هر کسی میتواند در ترکیب اصلی باشد، ما با والورده به دنبال طراوت بودیم. بازیکنان جوان برای درخشش در تیم انگیــزه و توان زیــادی دارند. مردم میخواهند بازیکنان جدیــد ببینند، این در فوتبال و زندگی طبیعی است.»

گرت بیل بــه جای لوکاس واســکس در ترکیــب اصلــی قــرار گرفت اما شــب ناامیدکنند­های را پشــت ســر گذاشت و در دقیقــه 16 که جــای خودش را بــه مارکو آسنســیو داد، از ســوی هــواداران رئال هو شــد. ســوالری ادامه داد: «فکر میکنم بیل کارهای زیــادی برای تیم کرده و شایســته احترام بیشتری است اما هواداران فوقالعاده هســتند. او مثل بقیه تالش کرد. ما در قالب یک تیم بازی کردیم. اگر تنها یک کار در این بازی کرده باشــیم این است که با هم دفاع و حمله کردیم. ما از هر طریقی خواســتیم به گل برسیم، هرگز تسلیم نشدیم و هر کاری از دستمان برمیآمد، کردیم.»

لیگ قهرمانان تنها جایی است که رئال شــانس واقعی بــرای موفقیــت در آن دارد: «تردیدی نیســت که فاصلــه در لیگ خیلی زیاد شــده. باید نقاط ضعفمان را پیدا کنیم و به دنبال اصالحش باشیم اما ما تعهد داریم که تا آخر برای موفقیت مبارزه کنیم چه در رقابتهای داخلی و چه لیگ قهرمانان.»

بازیهای مهم رئال در مادرید همچنان ادامــه دارد و ایــن تیــم باید سهشــنبه در دور برگشــت مرحله یکهشــتمنه­ایی لیگ قهرمانــان اروپا از برتری 2 بــر یک خود در آمستردام مقابل آژاکس دفاع کند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran