Iran Varzeshi

اینتزاگی: این بازی در تاریخ التزیو ثبت میشود

-

اوزهبیو دیفرانچسکو، مربی رم پس از شکست سه بر صفر مقابل التزیو گفت که این باخت سنگینی بوده است.

پیش از مســابقه مشــخص شد که کاستاس مانوالس به دلیل مشکل از ناحیه شکم نمیتواند بازی کند. در غیاب او، ژوان ژسوس و فدریکو فاتزیو در دفاع رم افتضاح بودند. فلیپه کایسدو در دقیقه 12 گل اول را زد. ســپس چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی بازی را دو بر صفر کرد و در نهایت دانیلو کاتالدی گل سوم را به ثمر رساند.

دیفرانچســ­کو گفــت: «بیتردیــد در نیمــه اول وظایف خود را بهدرســتی انجام ندادیم. در نیمه دوم واکنش خوبی داشــتیم و فرصتهای بســیاری برای به تساوی کشاندن کار داشتیم اما آن پنالتی کار ما را ســاخت. اینکه روی یک پرتاب اوت گل بخورید واقعا باورنکردنی اســت اما این اتفاق مقابــل فروزینونه هم روی داد. یارگیــری ما بهکلی اشــتباه بود. ما در این فصل اشــتباهات دفاعی پرشماری داشــتهایم. ما به اندازه کافی هم فرصت ایجاد نمیکنیم.

تالش کردهایم روی ایــن موارد کار کنیم امــا از نظر ذهنی هــم باید قویتر شــویم. روش ما بیتردید مثبت نبود. در این بازی میتوانســت­یم بــه جریان بازی برگردیم اما ســه بر صفــر باختیم که این شکست بسیار ســنگینی با در نظر گرفتن جریان بازی است.

نمیدانم چرا آنقدر تنبل کار را شروع کردیم، چون غیرممکن اســت که بتوانید یک دربی را دســت کم بگیرید. تیم از نظر ذهنی نیاز به کار بســیاری دارد. ما نیاز به نتایج مثبت پرشــمار داریــم و این نتیجه چیزی نبود که میخواستیم.»

ســیمونه اینتزاگی، مربی التزیو هم گفــت: «این برد برای ما معنای بســیاری داشــت. این پیروزی باعث میشود با شور و شوق فراوانی به کار ادامه دهیم.

ما ســه روز و نیم برای آماده شــدن برای این دیدار فرصت داشتیم اما بازیکنان کارشان را عالی انجام دادند. ما خوشحالیم کــه چنیــن شــب شــگفتانگی­زی را به طرفدارانما­ن هدیه دادیم. چنین شبهایی در تاریخ التزیو میماند.»

چــون ایموبیلــه کامال آمــاده نبود، اینتزاگی مجبور شــد ترکیــب تیمش را تغییر دهد. ایموبیله البته در اواســط نیمه دوم بــه زمین رفت و یــک پنالتی را هم گل کرد. اینتزاگــی گفت: «درباره ترکیب تردیدهایی داشــتم. ایموبیله 100 درصد آماده نبود و بیرون گذاشــتن او کار آسانی نبود. مارکو پارولو هم دچار ورم مچ پا بود و بایــد تصمیماتی میگرفتم. از آنهایی که بازی کردند باید بســیار ستایش کرد. همه از کایســدو تا هافبکها و مدافعان بسیار عالی بودند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran