Iran Varzeshi

سیتی مانع رفتن برناردو به رئال و بارسا میشود

-

منچسترســی­تی قصــد دارد قراردادی ششســاله به برناردو سیلوا پیشنهاد بدهد تا او از دســترس رئالمادرید و بارسلونا دور باشد.

این هافبک پرتغالی به مقامات سیتی گفته میخواهــد دوران اوج فوتبالش را در این باشگاه بگذراند.

برناردو 42ساله که درخشش بسیاری داشــته، توجه رئالمادریـ­ـد را جلب کرده اســت. پپ گواردیوال، مربی ســیتی گفته برناردو که بســیاری او را جانشــین داوید سیلوا 33ساله میدانند، یکی از چهرههای کلیدی او در برنامههای بلندمدتاش است.

حاال روسای باشــگاه به دنبال قرارداد بلندمدت با او هستند. این بازیکن در سال 2017 بــا قیمت 43 میلیون پوند از موناکو خریداری شــد. او در حال حاضر 001هزار پوند در هفته دستمزد میگیرد اما پیشنهاد ســیتی باعث خواهد شد دستمزد او تقریبا دوبرابر شود.

او نقشی کلیدی در قهرمانی سیتی در جــام اتحادیه داشــت و در میانه هفته هم بهعنوان بازیکن جانشــین به میدان رفت و یــک پنالتی برای تیمش به دســت آورد و کمک کرد تیمش وستهم را ببرد.

اخیــرا آیمریــک الپــورت و گابریل ژســوس قراردادهــ­ای جدیدی با باشــگاه ســیتی امضا کردهاند و برای مدتی طوالنی در باشگاه خواهند ماند.

‌دیلی‌میل-‌باشگاه‌های‌لیگ‌برتری‌دست‌به‌ابتکار‌عجیبی‌ زد ‌هاند.‌آنها‌برای‌بررسی‌بازی‌های‌رقیب‌یک‌نفر‌را‌به‌ورزشگاه‌ م ‌یفرستند،‌در‌حالی‌که‌او‌عینک‌051‌پوندی‌به‌سبک‌فیلم‌های‌ جیمز‌باند‌به‌چشم‌گذاشته‌و‌با‌اســتفاده‌از‌آن،‌از‌هر‌جای‌ زمین‌که‌الزم‌داشته‌باشند،‌فیلم‌می‌گیرد.‌این‌فیلم‌در‌اختیار‌ ســرمربی‌قرار‌می‌گیرد‌تا‌از‌آن‌برای‌تحلیل‌حریف‌استفاده‌ کند‌یا‌تدوین‌م ‌یشــود‌و‌قبل‌از‌باز ‌یهــای‌بزرگ‌در‌اختیار‌ بازیکنان‌قرار‌م ‌یگیــرد‌تا‌در‌صورت‌لزوم،‌حریفان‌روبه‌روی‌ خودشان‌را‌بهتر‌بشناســند.‌البته‌این‌کار‌غیرقانونی‌نیست.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran