Iran Varzeshi

متولی نظم و قانون در اهواز کجا بود؟

بیانیه باشگاه استقالل:

-

یکی از هواداران جوان استقالل در جریان بازی این تیم مقابل فوالد خوزســتان در اهواز به شدت مصدوم شده و حتی در حالت کما هم قرار گرفته است. البته حال این هوادار رو به بهبود است اما مسالهای که بعد از این اتفاق برای باشگاه استقالل بسیار آزاردهنده بوده این است که چرا قانونگذارا­ن در فدراســیون فوتبال برای منشا که شروعکننده حاشیهها نبوده، بالفاصله حکم صادر میکنند اما حتی یک واکنش خشک و خالی هم برای چنین رفتار خشــونتبار­ی که منجر به مصدومیت شدید یک استقاللی میشود، ندارند؟!

حرف باشگاه اســتقالل درباره قیاس این دو موضوع شاید در ظاهر بیارتباط باشــد اما وقتی عمیقتــر به ماجرا مینگریم بــه این نتیجه میرســیم که واکنش باشگاه اســتقالل درباره این مسائل کامال درست اســت. به واقع چطور میشود که فدراســیون فوتبال منشا را مستحق محرومــت و تعلیق از فوتبال میداند و حتی تورک اعــالم میکند که ایــن بازیکن حق شــرکت در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارد - ادعایی که البته زود تکذیب شد نمیدهند؟! اما در مواجهه با رفتارهای خشونتبار هیچ واکنشی نشان

رفتــار دوگانــه فدراســیون فوتبال به حدی برای باشگاه استقالل آزاردهنده بوده که مســووالن این باشــگاه تصمیم گرفتند بیانیهای را در این راســتا صــادر کنند. در بیانیه باشــگاه اســتقالل که روی خروجی ســایت این باشــگاه قرار گرفته، چنین آمده است: «محمدمهدی عزیز، هوادار نوجوان استقاللی روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز مضروب و مجروح گردید که متأسفانه این موضوع از دید برگزارکنند­گان مسابقات و متولیان نظم و اجرای قانون!! مغفول مانده و هیچ انعکاســی نداشته و هیچ برخوردی و حتی اطالعیهای مبنی بر تقبیح این اعمال خشونتآمیز صادر نشده است.

باشگاه اســتقالل ضمن محکوم کردن این اتفاق برای محمدمهدی از خداوند متعال شفای عاجل مسالت داشته و امیدوار است تا او هر چه سریعتر به آغوش گرم خانواده و خیل عظیم آبیدوستان بازگردد تا برای جشــن گرفتن روزهای شیرین استقالل با پیراهن آبی سالمت و شاداب باشد. باشگاه استقالل نیز هر کمکی در توان داشته باشد برای این هوادار عزیز خود برابر وظیفه اخالقی خود انجام خواهد داد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran