Iran Varzeshi

پرسپولیس گول مصدومیت ژاوی را نخورد

-

السد هر چه ستارههای کمتری را با خود به تهران بیاورد، به ســود پرسپولیس است اما نیامدن ژاوی هرناندس و بازی نکردنش مقابل تیم برانکو چیزی نیست که باورش کنیم. بازی نکردن ستاره اسپانیایی السد مقابل پرسپولیس تنها یک برداشت اشــتباه از سوی رسانههایی اســت که فهرســت تیم قطری بــرای بازی با االهلی عربســتان را به تمام بازیهای مرحله گروهی تعمیم دادند.

الســد وقتی بــرای برگزاری نخســتین بازیاش در فصــل جدید لیگ قهرمانان راهی جده شــد، ژاوی را به همراه نداشــت و همین باعث شــد به اشتباه بگویند که این بازیکن به دلیل مصدومیت بازیهای مرحله گروهی را از دست داده است. لیســتی که فریرا برای بازی با االهلی منتشــر کرد، این بازیکنان را در خود داشت: سعد، بسام، جهاد (دروازهبانه­ا)، پدرو، عبدالکریم، حمید، طارق، خوخی، حســین و بهاء (مدافعان)، وو یونگ، اســد، گابی، سالم، یاسر و مشعل (هافبکها) و الهیدوس، بونجاح، حسن و عفیف (مهاجمان).

این فهرست را سرمربی السد بدون ژاوی بســت که دلیلش مصدومیت این بازیکن بود و همین رســانههای ایران را به اشتباه انداخت و باعث شــد فکر کنند این ســتاره اسپانیایی حداقــل در مرحله گروهی نمیتواند الســد را همراهی کند و به تهران نمیآید. این در حالی است که غیبت او فعال به همین بازی اول برابر االهلی مربوط میشود و معلوم نیست السد در بازی با پرسپولیس هم این بازیکن را در اختیار نداشته باشد.

در واقع همانطور که روزنامه الشرق قطر نوشــته، در فهرست 20 بازیکن تیم السد برای رویارویی هفته نخســت لیگ قهرمانان آســیا برابر االهلی عربســتان نــام ژاوی هرناندس به چشم نمیخورد چرا که او دوران درمان ناشی از مصدومیــت خود را ســپری میکند. اتفاقا پرســپولیس به جای خوشحالی از این اتفاق و دلخوش کردن به غیبت ژاوی در بازی با السد باید نگران باشــد چرا کــه قطریها او را برای بازی با تیم برانکو نگه داشتهاند.

البته این ســتاره اســپانیای­ی مصدوم بوده و از چند وقت پیش به درمان مشغول اســت اما فریرا روی حضــور او در بازی با پرســپولیس که فصــل پیش الســد را در نیمهنهایی حذف کــرد و خودش به فینال رسید، حساب کرده و در آخرین لحظه نام او را از فهرســت مسافران جده خط زده است. او این کار را کرد چــرا که به گفته روزنامه العرب نمیخواســت درباره سرشناسترین ســتاره تیمش ریسک کند و در بازی هفته آینده برابر پرسپولیس هم که البته در دوحه برگزار میشود، او را از دست بدهد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran