Iran Varzeshi

نادری و مصلح برگشتند

-

پرســپولیس آخرین تمریــن خود در ورزشــگاه شــهید کاظمی در ســال 97 را انجــام داد و بعد از تمرین دوشــنبه که در ورزشگاه آزادی برگزار میشود، از چهارشنبه برای مدتــی کوتاه به مجموعه درفشــیفر بازمیگردد. آنهم بعد از نزدیک به سه سال.

پرسپولیسیه­ا قرار است تا پایان سال و حتی در روزهای ابتدایی ســال جدید در چمن مصنوعی ورزشــگاه درفشیفر تمرین کنند تا در این فاصله، چمن طبیعی ورزشگاه شهید کاظمی هم بازسازی و ترمیم شود.

این آخریــن تمرین پرســپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی بود که مثل روزهای قبل، از ســاعت 11 در سالن بدنسازی آغاز شــد. تمام تمرینات اخیر پرسپولیس آغازی مشــابه داشــته و بازیکنان این بار هم بعد از 20 دقیقه کار بدنســازی در سالن، برای اجــرای برنامههــا­ی تاکتیکــی وارد زمین چمن شــدند. همان ابتدا، برانکو ایوانکوویچ آنها را به ســه گروه تقسیم کرد که یکی از این گروهها که بازیکنان اصلی آن را تشــکل داده بودند، زیر نظر خــود برانکو به اجرای برنامههای پرس و ضدپرس پرداختند.

دروازهبانه­ــا زیر نظر پانادیچ تمرینات اختصاصــی را انجــام میدادند و حســین ماهینــی، محســن ربیعخــواه و دو تن از بازیکنــان جوان هم توســط زالتکو تمرین داده شــدند. بازیکنان در ادامــه در اختیار مارکو بدنســاز قرار گرفتند و اســتارتها، تمرینات سرعتی، رفلکس و برخوردها را در دستور کار داشتند.

تمرینــات تاکتیکی بخــش بعدی بود که در جریــان آن، مقابله با حمالت حریف و همچنیــن حمله برای گلزنــی با توجه به آنالیز بازیهــای پاختاکور در دســتور کار قرار گرفت. سرخپوشان همچنین به اجرای فوتبــال تمرینــی پرداختنــد. پایان بخش تمرین دیروز هم دویدن دور زمین بود.

محمدامین اســدی به دلیل حضور در اردوی تیمملــی امید غایب بــود اما محمد انصاری مثل روزهــای قبل به راه رفتن دور زمین پرداخت و محمد نادری و شایان مصلح هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، به تمرینات تیمی برگشتند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran