Iran Varzeshi

راجرز در لستر هم میالد را میخواهد؟

-

پیشــرفت میــاد محمدی در طول 2 ســال اخیر بیشــتر از آن چیــزی بوده که تصورش ر ا میکردیم. او در مقدماتی جام جهانی 201۸ یکی از بازیکنان ثابــت و آماده تیم ملی بود و در دور نهایــی این رقابتها هم فرصت بازی به دست آورد. بعد از جام جهانی نوبت به جام ملتهای آسیا در ســال 2019 رسید. جایی که باز هم شاهد حضور محمدی در فهرســت کارلوس کیروش و البتــه ترکیب ایران بودیم. کنار درخشــش محمدی در ترکیب تیم ملی، پیشــرفت او در لیگ روســیه را هم نمیتوانیم نادیده بگیریم. دفاع چپی کــه در احمد گروژنی، گاهی اوقات بال چپ میشــود و گاهی هم دفاع راســت و البته همیشــه مورد اعتماد کادر فنی این تیم هم هست. همین پیشرفت باعث شده تا بحثهای فراوانی درباره انتقال دفــاع چپ تیم ملی به لیگهای معتبر و تیمهای مشهور شنیده شود. بهعنوان نمونه بحث حضور میاد محمدی در ســلتیک اســکاتلند بارها به میــان آمده امــا فعا که سرانجامی نداشته. در جام ملتهای آسیا حتی این خبر رســانهای شد که مسووالن دو باشگاه نیوکاسل انگلیس و ســلتیک اسکاتلند رقابت شانه به شــانهای را برای جذب دفاع چپ تیم ملی ایران آغاز کردهاند اما در نهایت هیچ اتفاق مثبتی رخ نــداد تا میاد محمدی همچنان در روســیه بماند و پیراهن احمد گروژنی را بر تن کند. درباره نیوکاسل هم شــایعهها به پایان رسید. رافائل بنیتس- سرمربی مشهور نیوکاسل- برای پوشش نقاط ضعیف این تیم در دفاع چپ، دو بازیکــن از آفریقا جذب کرد و همین مســاله باعث شد تا حضور میاد محمدی در لیگ برتر منتفی شود. سلتیک اما همچنان عاقهمند بود تا این دفاع چپ ایرانی و 25 ساله را در تابستان و بهعنوان بازیکن آزاد جــذب کند. دلیل این عاقه هم تأکیــد برندن راجرز به حضور میاد بود. سرمربی موفق سلتیک که سابقه مربیگری در لیورپول را هم در کارنامه دارد. هفتــه قبل اما راجــرز بعد از صدرنشــینی با سلتیک در لیگ اســکاتلند، تصمیم گرفت به لیگ برتر برگردد و روی نیمکت لسترســیتی بنشیند. باشــگاهی که همین دو فصل قبل و همراه با کلودیو رانیــری عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده بود. لسترسیتی بعد از کسب نتایج ضعیف با کلود پل فرانسوی، نیمکت خود را در اختیــار راجرز قرار داده تا با اســتفاده از تجربیات این مربی بتواند در جمع مدعیان قرار بگیرد و نتایج درخشانی کسب کند. با حضور راجرز در لسترســیتی، شــاید بحث حضور میاد محمدی در ســلتیک هم منتفی شــود. تنها دلیل عاقه باشــگاه اسکاتلندی به محمــدی، برندن راجرز بود کــه حاال این تیم را ترک کرده و به لسترســیتی رفته. البته این امیدواری برای ما باقی مانده که راجرز دستور خرید محمدی را به مدیران لسترســیتی بدهد و در تابستان دفاع چپ احمد گروژنی را جذب کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه سرنوشتی در انتظار میاد محمدی خواهد بود. دفاع چپی که بیحاشــیه در حال پیشــرفت است و البته به دنبال دریافت پیشــنهادی جذاب تا روسیه را بــه مقصد یک تیم مشــهور در لیگی معتبر ترک کند.

 ??  ??
 ??  ?? با حضــور راجــرز در لسترســیتی، شاید بحث حضور میالد محمدی در سلتیک هم منتفی شود. تنها دلیل عالقه باشــگاه اسکاتلندی به محمدی، برندن راجرز بود که حاال این تیم را تــرک کرده و به لسترســیتی رفته.
با حضــور راجــرز در لسترســیتی، شاید بحث حضور میالد محمدی در سلتیک هم منتفی شود. تنها دلیل عالقه باشــگاه اسکاتلندی به محمدی، برندن راجرز بود که حاال این تیم را تــرک کرده و به لسترســیتی رفته.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran