Iran Varzeshi

منشا دوباره قاتل الدحیل میشود؟

-

گادوین منشا پس از انتقال پر سر و صدا از پرسپولیس به استقالل شروع خوبی در این تیم داشت و پنجشنبه در اهواز موفق شد نخستین گل را برای تیم جدیدش بزند. با روندی که او در هفتههای گذشته داشته به نظر میرسد با پیراهن استقالل عملکرد بهتری از دوران حضورش در پرسپولیس داشته باشد.

او در پرســپولیس مهاجــم پرتالشــی بــود، ولی نتوانســت آمار گل خوبی ثبت کند. با این حال از منشا گلهای حساســی در یادها مانده. یکــی از مهمترین آنها گلی بود که فصل گذشــته در ورزشــگاه آزادی به الدحیل زد و عامل صعود این تیم به نیمه نهایی شــد. پرســپولیس پس از شکســت یک بر صفر در دوحه در ورزشگاه آزادی نیاز به برد با اختالف دو گل داشت ولی این تیم قطری بود که در نیمه اول موفق شد گل بزند. در نیمه دوم پرســپولیس توانست با گل جالل حسینی و گل به خــودی مدافع حریف پیش بیفتد و در نهایت گل منشا عامل صعود این تیم شد.

در این صحنه بیرانوند شروع مجدد سریعی داشت و توپ بین لوکاس مندز، مدافع وقت الدحیل و منشــا فــرود آمد، ولــی مهاجم نیجریهای بــا قلدری صاحب توپ شــد. مدافع دیگری که مســوول پوشش بود هم واکنش مناســبی نداشت تا منشــا تک به تک شود. او با خونســردی امین الکونــت، دروازهبان الدحیل را هم دریبل و دروازه خالی را بــاز کرد تا پرونده الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بسته شود.

او این بار قرار اســت با پیراهن استقالل مقابل این تیم بازی کند. در قلب دفاع الدحیل بنعطیه مراکشی جــای لوکاس مندز را گرفته کــه مدافع خیلی بهتری محسوب میشــود ولی منشا به لطف گل سال گذشته و همچنین گل زیبای پنجشــنبه مقابل فوالد با روحیه باالیی به زمین خواهد رفت و اســتقاللی­ها امیدوارند او مثل سال گذشته دروازه تیم قدرتمند قطری را باز کند.

منشا: برد استقالل مهم تر از گلزنی من است

گادوین منشــا، مهاجم اســتقالل که همراه شفر به نشســت خبری رفته بود گفت: «من بهعنوان یک عضو و نماینده تیم اینجا هستم. ما آمادهسازی خوبی داشتیم اما الدحیل یکی از بهترین تیمهای قطر است. ما خیلی خوب خود را آماده کردیم و اینجا هستیم برای اینکه در مرحله گروهی و دیگر مراحل موفق باشیم.»

منشا درباره احتمال گل زدن دوباره به این تیم اضافه کــرد: «من آمدهام به تیم کمک کنم و برای من موفقیت تیم مهم اســت. البته طبیعی اســت که همه مهاجمان دوســت دارند گل بزنند اما مهمترین موضوع کسب سه امتیاز است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran