Iran Varzeshi

روستایی: باشگاه ما هم میتوانست بازیکن ندهد

-

امیر روســتایی قبل از شــروع تمرینات تیم امید در جمــع خبرنگاران گفت: «شــرایط تیم امید خوب است. امیدوارم باشگاهها هم با ما همکاری کنند تا تمرینات با همه نفرات برگزار شود. ما سه نماینده از باشگاه پیکان در تمرین تیم امید هستیم و باشگاه ما هم میتوانست بازیکن ندهد اما این کار را نکرد.» او در مــورد وضعیــت زمین تمرین تیم امید هم گفت: «شــرایط همه زمینها همینطور است. قرار شده زمین اصلی را در ادامه اردو در اختیار داشته باشیم و بتوانیم آنجا تمرین کنیم.»

مهاجم تیم امیــد در ارتباط با حریفان ایران در مرحله انتخابی المپیک گفت: «یمن، ترکمنســتا­ن و عراق حریفان ما هســتند. ما باید در دو بازی اول کار صعودمان را قطعی کنیم و در دیدار آخر مقابل عراق نیز با کسب پیروزی بهعنوان تیم اول صعود کنیم. ما برای رسیدن به موفقیت نیاز به یکدلی داریم.»

وی در رابطــه با اینکه برگــزاری همزمان لیگ با اردوی تیــم امید آیا تمرکز بازیکنــان را به خاطر کشمکش باشگاهها با فدراسیون بر هم نمیزند، گفت: «باید همه با تیم امید همکاری کنند چرا که بازیهای حساســی در پیش است و ما سالهاست که به موفقیت نرسیدهایم. باید کارهای تاکتیکی را به بهترین شکل پیش ببریم و همه بازیکنان حضور داشته باشند.»

روستایی در پاسخ به این سوال که آیا او قرار است برای حضور در هفته بیست و یکم به اردوی پیکان برود، گفت: «قرار شــده من از جمع بازیکنان ملیپوش امید به اردوی پیکان برای هفته بیست و یکم بروم اما باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی اتخاذ میشود.»

وی در پاســخ به این ســوال که ترجیح خود او حضور در تیم امید و یا رفتن به تمرین پیکان اســت، گفت: «به هر حال تیم ملی اولویت همه اســت و همه دوست داریم تیم امید به موفقیت برسد و بعد از چند سال طلسم المپیک را بشکند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran