Iran Varzeshi

خروجی جلسه فتاحی با کرانچار: بازیکنان بروند و برگردند

سه مهره پدیده رفتند، 4 نفر از سایپا آمدند

-

بعد از کدورتهایی که درباره تداخل برنامههــا­ی تیم امید بــا بازیهای لیگ برتــر پیش آمد و فتاحــی رییس کمیته مسابقات لیگ برتر و مسووالن تیم امید هم مصاحبههایی دربــاره یکدیگر انجام دادند، یکشنبه شب فتاحی در اردوی تیم امید حضور یافت و جلسهای را با زالتکو کرانچار سرمربی این تیم برگزار کرد.

خروجی این جلســه چنین بود که برخی بازیکنان تیم امید که تیمهایشان بــه آنها بــرای هفته بیســت و یکم نیاز دارند، به باشــگاهها­ی خــود برگردند و برای تیمشان بازی کنند. بعد از مسابقات هفته بیست و یکم آنها دوباره در اردوی امیدها حضور یابند. این مساله اگرچه با موافقت کرانچار مواجه شده اما بیتردید میتواند در روند آمادهســاز­ی تیم امید مشکل ایجاد کند و شــاید نتایج دلخواه به دست نیاید.

در همین راســتا دیروز (دوشــنبه) مهدی مهدیخانی، سینا زامهران، محمد آقاجانپور بازیکنان امید پدیده به مشهد بازگشــتند و در تمرین تیــم امید غایب بودنــد. البته کادر فنی پدیــده به کادر فنــی تیم امید اعالم کــرده بعد از بازی این تیم با ذوبآهن دوباره بازیکنان خود را برای حضــور در اردوی امید به تهران میفرستد.

در عــوض با تماس تلفنی که حمید اســتیلی با علی دایی داشــته، سرمربی ســایپا قول داد بازیکنانش را به تیم امید بدهد و 4 بازیکن دعوت شــده نارنجیها به اردوی امید از عصر دیروز (دوشنبه) در اردوی امید حاضر شــدند. البته قرار شد این چهار بازیکن روز پنجشنبه همزمان با بازی تیمشــان به اردوی سایپا بروند و مجددا برگردند.

حمیــد اســتیلی گفته بــا موافقت کرانچار، قرار بر این شد که همه تیمها در روز بازی بازیکنان خود را داشته باشند و سپس بازیکنان را برای ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر به تیم امید بدهند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran