Iran Varzeshi

ورامین، موسوی، جنجال!

سهگانهای که یک بار دیگر در والیبال تکرار شد

-

ایران ورزشــی - در بازیهــای رفت مرحله نیمهنهایی لیگ برتر والیبال تیم ســایپا در آمل، کاله را شکست داد و شهرداری ورامین هم در خانه از سد پیام خراســان گذشت. هر چقدر دیدار اول بدون حواشی خاصی برگزار شد، دیدار شهرداری و پیــام پس از پایان پــر از درگیریهای لفظی و حتــی فیزیکی بود. درگیریهایی کــه البته فیلم بخشهایی از آن منتشــر شــده که در آن محمد موســوی بازیکن پیام در متن ماجرا قرار دارد و به ترتیب با نفرات مختلفی درگیر میشود. درگیری که دامنهاش گســتردهتر شده و به دیگر بازیکنان هم کشیده میشود.

در این میان هم ورامینیها در حاشیهســاز­ی و جنجال درست کردن ســابقه دیرینهای دارند و هم محمد موسوی بارها در متن چنین حواشی بوده. با این حال باید دید در این ماجرا چه عاملی موســوی را عصبانی کرده بوده که این حرکات را انجام داده.

گفته میشــود نبود ویدئو چک و عدم قاطعیت داور بخصوص در استفاده از کارتهای خود از عوامل مهم درگیری بازیکنان در پایان بازی بود.

در فیلم منتشر شده صحنهای موجود است که موسوی به ســینه یکی از پیشکسوتان والیبال ایران میزند که برای پادرمیانی وارد زمین شده. موسوی که او را نمیشناســد وی را هــل میدهد و به عدم مسوولیت او در زمین اشاره میکند.

این حواشی در حالی رخ داده که بازی برگشت دو تیــم روز فردا در مشــهد برگزار میشــود و اگر شرایط به خوبی کنترل نشود، ممکن است اتقاقهای بدتری هم به تالفی این ماجرا در مشهد بیفتد.

البته تا زمان انتشار این گزارش قرار بوده جلسه کمیته انضباطی عصر دوشنبه «دیروز» برگزار شود تا درباره این حواشی تصمیمگیری شود.

حفظ امنیت در مشهد! احسن شــیرکوند لیبرو تیم شهرداری ورامین ابتــدا در مورد پیروزی تیمش گفت: «بازی بســیار زیبایی بود و مطمئن هســتم که همه از دیدن آن لذت بردهاند. ما کار خاصی برای پیروزی مقابل پیام مشهد انجام ندادیم و تنها انسجام تیمی خودمان را حفظ کردیم. »

ملیپوش سابق تیم ملی ادامه داد: «اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حاشیهای به وجود نیاید، تیم ما توانایی رسیدن به فینال را دارد. »

شیرکوند در مورد حاشیههای به وجود آمده در پایان بازی نیز گفت: «فیلمهایی که از بازی موجود اســت بیان کننده حقیقت است و من چیز دیگری برای اضافه کردن به آن ندارم.»

او از فدراســیون میخواهــد قانــون را رعایت کرده و امنیــت این تیم را در مشــهد تامین کند: «من تنها از فدراســیون میخواهم که قانون رعایت شــود. همچنین توقع داریم که در بازی برگشــت که در مشــهد انجام خواهد شــد، امنیت تیم ما به طور کامل تامین شــود. همانطور که ما از روز قبل مسابقه امنیت تیم مشهد را تامین کردیم. امیدوارم در نهایت حق به حقدار برســد و بــازی با آرامش تمام شود.»

شیرکوند درباره شرایط الزم برای بازی برگشت در مشهد نیز گفت: «بازی ما در مشهد نیاز به ناظر ویژه و داوران و خطنگهــدار­ان با کیفیت باال دارد، همچنین ما در مشهد نیاز به امنیت داریم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran