Iran Varzeshi

نیمار: هر بازیکنی میخواهد برای رئال مادرید بازی کند

-

نیمــار بر ایــن باور اســت که هر بازیکنی دوست دارد برای رئال مادرید بازی کند اما خودش در حال حاضر در پاری سنژرمن راضی است.

ایــن بازیکن برزیلی در تابســتان 2017 بارســلونا را به مقصد پیاسجی ترک کــرد و مرتبا شــایعاتی مبنی بر بازگشت او به اللیگا به گوش میرسد.

نیمار کــه در حال حاضر در برزیل به ســر میبرد در پاسخ به این پرسش که آیا دوســت دارد برای مادرید بازی کند، میگویــد: «آنها یکی از بزرگترین باشــگاهها­ی دنیا هســتند. هر بازیکنی که نامش در کنــار رئال مادرید میآید دوســت دارد در ایــن تیم بــازی کند امــا خواهش میکنم ننویســید که من میخواهم برای مادرید بازی کنم. لطفا آرام باشید. من در پاریس راضی هستم و اینجــا اوضاعم خیلی عالی اســت اما اینکه در آینده چه میشــود را کســی نمیداند.

آشکار است که رئال مادرید تیمی بزرگ اســت و یکی از بهترین تیمهای دنیا اســت. من احترام بسیاری برایشان قایل هستم اما امروز خودم را در پاریس میبینم.»

برخی شــایعات همچنین حاکی از بازگشــت احتمالی او به بارسلونا بود اما نیمار میگوید: «هــدف من بازی برای بارســلونا بود، این رویــای من بود و به آن هم رسیدم و همه میدانند. بازی در آنجا همیشه رویای من بود. این چیزی بود که از کودکی میخواســتم و به آن هم رسیدم. احساس میکنم آن آرزوی من برآورده شده است.»

نیمار همچنین دربــاره آیندهاش میگویــد: «زندگــی یک فوتبالیســ­ت خیلــی ســریع میگــذرد. اتفاقات در لحظاتــی غیرمنتظــر­ه روی میدهند. هیچ کس نمیداند فردا چه خواهد شد. امروز در پاریس خیلی خوشــحالم. من تنها به پیاسجی فکــر میکنم. حس نمیکنم باشــگاه دیگــری برایم جذاب باشــد. نمیخواهم پاریس را ترک کنم اما از حاال تا سه ماه بعد کسی نمیداند چه خواهد شد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran