Iran Varzeshi

کلوپ: باد، بازی را خراب کرد

-

یورگن کلوپ گفتــه محمد صالح هیچ مشکلی مقابل دروازه حریفان ندارد. صالح در دربی مرسیساید بین لیورپول و اورتون یک موقعیت عالی را از دســت داد و بازی با تســاوی بدون گل به پایان رســید. به این ترتیب لیورپول حاال یک امتیاز از منچسترسیتی کمتر دارد.

صالح که فصــل پیش برنده کفش طالی لیــگ برتر شــد، در یک صحنه با جــوردن پیکفورد تک به تک شــد و نتوانست به او گل بزند.

این مهاجم از برد سه بر صفر مقابل بورنموث تاکنون دیگر گلی نزده اســت اما کلوپ میگوید که او مشکلی ندارد.

هنگامــی که از کلــوپ درباره فرم صالح سوال شد او ابتدا خندید و سپس گفت: «اوضاع دشــوار اســت. زمانی که موقعیــت را در آیپــد میبینید، متوجه میشــوید او همه کارها را درست انجام داده و سپس در آخرین لحظه، اگر یک میلیثانیه زودتر تصمیم میگرفت...

مــا فرصتهــای خود را داشــتیم. دلیلی ندارد درباره این صحبت کنیم که او از فرصتها استفاده کرده یا نکرده. ما باید مقابل رقیب بجنگیم و پسران ما هم این کار را کردند.

در زمین، گاهی پســران در چنین شــرایطی گل میزنند اما همه چیز در حد ســانتیمتر اســت. اگر روز دیگری بود، او دو، سه گل میزد. اوضاع اینطور است.»

کلوپ برای چندمیــن بار گفت که دلیل عملکرد ضعیــف تیمش آب و هوا بوده است. او همچنین گفت که میداند این نظرش با تمســخر عــدهای روبهرو خواهد شــد: «بــازی برای مــا به دلیل دیگری دشــوار بود. نمیدانم وقتی این را بگویم مــردم چه خواهند گفت اما باد از همه جهت میوزید. چنین بادی روی جریان بازی تاثیر منفی میگذارد، بهویژه زمانی که توپ در هوا اســت. کنترل این بازی به دلیل دو چیزی که گفتم بســیار دشوار بود. ما ســه، چهار موقعیت عالی داشــتیم. فرصــت محمد صــالح واقعا عالی بــود. ویرجیــل فاندایک هم یک ضربه ســر خوب زد. فکر نمیکنم چنین موقعیتهایی برای تیــم مقابل ما پیش آمده باشد اما ما در دربی مساوی کردیم. ما روند شکســتناپذ­یری خود را مقابل اورتــون حفظ کردیم. ایــن دقیقا همان چیزی نبود که میخواستیم اما پذیرش این نتیجه برای ما نسبتا آسان است.»

اورتــون حــاال در 19 بــازی اخیر در رقابتهــای مختلــف مقابل لیورپول نتوانسته پیروز شود، ولی کلوپ میگوید کــه این بازی همیشــه بــرای لیورپول سخت است: «این امتیاز را مقابل اورتون گرفتیم. دربی تمام شد و حاال میتوانیم مقابل تیمهای دیگر بازی کنیم. این بازی درخشــانی نبود اما فرصت آن را داشتیم که یک امتیاز بگیریم. این رقیب سختتر از تمامــی تیمهای دیگر بود چون رقیب ما دو برابر تیمهای دیگر انگیزه داشــت. چنیــن دیــداری پرچالش اســت اما ما توانستیم شکست نخوریم. بازی تمام شد و باید به کار خود ادامه دهیم.

هفتــه بعد مقابل برنلــی در آنفیلد بــازی داریم. محل بــازی بعدی ما تنها 350 متر بــا اینجا فاصله دارد اما اوضاع کامال متفاوت خواهد بود.»

ســیتی حاال باالتر از لیورپول است و کلوپ میگوید: «روشــن بود که این اتفــاق ممکن اســت بیفتــد. زمانی که ســیتی پیروز شــد و ما مساوی کردیم، آنها جلو افتادند. زمانی که ســیتی یک امتیاز از ما عقب بود به این موضوع فکر نمیکردیم. حاال پایینتر از آنها هستیم. ما باید پیروز شویم، آنها باید پیروز شوند و مــا خواهیم دید چه کســی در نهایت بیشتر میتواند پیروز شود.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran