Iran Varzeshi

بمب ساعتی زیرپای انصاری فرد

دلخوری کالدرون با یک جمله علنی شد

-

عصر روز سهشــنبه وقتــی مدیرعامل باشگاه پرســپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفــت و از صبوری کالدرون تشــکر کرد، فکــرش را نمیکرد مــرد آرژانتینی فردای همان روز نســبت بــه اتفاقات جلســه و صحبتهایــی که بین او و انصاری فرد رد و بدل شده، واکنش منفی نشان دهد.

صبح دیــروز کالدرون دوباره پســت تازهای در صفحه اینســتاگر­ام خود منتشر کرد که تمام آنچه در جلسه روز گذشتهاش رخ داده بود را تحتالشعاع قرار داد. در این پست او عکس جلسه روز سهشنبه که همراه با دستیارانش کنار انصاریفرد ایستاده و رو بــه دوربین میخندیدند را آپلود کرد و زیر آن نوشــت: «از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم.»

همیــن یک جمله کوتــاه کافی بود تا شرایط پرســپولیس تحت تأثیر قرار بگیرد و مشــخص شود این بار سرمربی آرژانتینی ســرخها با همان قولهای همیشگی و ان

شــاءاهللt­omarrowهای همیشگی راضی نشــده و قصد دارد پای درخواســته­ایش سفت بایستد.

از شــروطی که کالدرون گذاشته بود مســأله اردوی قطر اوکی شــد اما پرداخت پــول بازیکنان و جــذب بازیکنان خارجی همچنان به سرانجام نرسیده است. از سوی دیگر بحــث مطالبات خود کالــدرون هم وجود دارد. مســألهای که در شروط اصلی نبود اما به نظر میرسد مهمترین مسألهای اســت که میتواند موضوع بازگشــت او به ایران و ادامه همکاریاش با پرســپولیس را به چالش بکشد.

در این خصوص خبرگزاری مهر دیروز در بخشی از یک گزارش نوشت: «کالدرون در حالــی لب بــه انتقاد از محمدحســن انصاریفرد گشــوده که قــرارداد او طوری تنظیم شــده که از امروز (چهارم) دی ماه باشگاه پرسپولیس را موظف میکند تا تمام مبلغ قرارداد امســال او را حتی در صورت

فسخ قرارداد پرداخت کند.»

در عین حال باشــگاه پرسپولیس این مســأله را رد کرده و به گونه دیگری عنوان میکنــد؛ اینکه حاال که موعد قســط دوم کالدرون رســیده و او این قسط را دریافت نکرده در صورت فسخ قرارداد میتواند کل پول قراردادش را یکجا بگیرد. در واقع اگر تا پیش از این طرفین قطع همکاری میکردند کالدرون میتوانســت با دریافت 450 هزار دالر از پرســپولیس جدا شود اما حاال دیگر ماجرا پیچیــده شــده و میتواند کل پول قراردادش را مطالبه کند.

گفتنــی اســت او طبــق صحبتهای انصاری فرد از قســط اول قراردادش 120 هزار دالر میخواهد اما عجیب اینجاست که باشگاه موظف شده کل قسط دوم که 300 هزار دالر اســت را به او یکجا پرداخت کند که همین حاال چند روزی از موعد پرداخت این قسط گذشته است.

در واقــع باشــگاه پرســپولیس جدا از رســیدگی به پرونده برانکــو، بودیمیر، بازیکنــان قدیمــی و جدیــد و مطالبات عمــدهای که به نفراتی مثل بشــار رســن دارد بایــد هرچه ســریعتر 420 هزار دالر به کالدرون پرداخت کند که اگر این اتفاق نیفتد ممکن است داســتان همکاری او با سرخها به جاهای باریک بکشد.

از ســوی دیگر تســنیم نوشت باشگاه پرســپولیس به مناسبت کریسمس، مراسم ویژهای برای مربیــان خارجی خود در نظر گرفته بود که کالدرون با وجود دعوت قبلی حاضر نشــد در این مراســم شرکت کند تا بــه نوعی اختــالف او و مدیریت باشــگاه پرسپولیس باال بگیرد.

همچنین گفته شــد کالدرون بر ســر جذب بازیکــن خارجی بــا انصاریفرد به مشــکل برخورده و دلیل اصلی رو شــدن دلخوریهــا و ناراحتیهــ­ای ســرمربی آرژانتینی از مدیر باشــگاه این مسأله بوده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran