Iran Varzeshi

هاشمینسب:بازیکناستق­اللبهمنتوه­یننکرد

- جعفر برزگر @jafar_barzegar_yari

بازی فوالد خوزستان و استقالل در حالی با برتری میزبان به پایان رسید که با حواشی بسیاری همراه بود. اخراج دو بازیکن و همچنین سرمربی آبیهای پایتخت و حرف و حدیثهای بعد از آن باعث شده تا خیلیها به مسائل فنی بازی اشارهای نداشته باشند. یکی از شایعات بعد از بازی به درگیری لفظی مدافع استقالل با مربی فوالد مربوط بود که به نظر میرسد فقط شایعه بوده است. شاگردان فرهاد مجیدی مدعی هستند که اگر تیمشان 9 نفره نمیشد به فوالد نمیباختند.

بــا اینکــه بــازی بــدون تماشــاگر برگــزار شــد امــا حواشــی زیــادی داشــت. از اخــراج اســتقاللی­ها تــا شــایعه درگیــری لفظــی شــما بــا محمــد دانشــگر.

درباره مسائل داوری که اجازه بدهید کارشناسان این امر دربارهاش اظهارنظر کنند. متأسفانه من هم بعد از بازی شنیدم که در فضای مجازی شایعات زیادی به وجود آمده اما باید بگویم هواداران واقعی استقالل همیشه به من لطف داشتند. مقوله فوتبال فرق میکند و زمانی که شما پیراهن تیم دیگری را به تن دارید باید برایش با جان و دل کار کنید تا پولی که به دست میآورید حالل باشد. من نمیدانم این شایعات ساخت ذهن چه کسانی است. االن هم میگویم که بازیکن استقالل هیچ بیاحترامی به من نکرد.

پس چرا این همه شایعه؟ جواب سؤالتان را آنهایی باید بدهند که به این مسائل میپردازند. من مدتها است خیلی کم مصاحبه میکنم و حتی قبل از بازی هم حرفی نزدم اما همانطور که میبینید باز هم شایعه درست میشود.

یکی از همین شایعات بحث کری خواندن شما بود؟ این دیگر خیلی خندهدار است. چرا باید این کار با بکنم. من پیش از این هم با تیم دیگری مقابل استقالل قرار گرفتم اما هیچوقت کری نخواندم. چون همانطور که گفتم ارتباط خوبی با هواداران واقعی این تیم دارم. البته من در زمان بازیگریام کریهایم را خواندهام و ثابت هم کردهام. ب ـه هرح ـال ب ـا توج ـه ب ـه ش ـرایط تی ـم ش ـما و اس ـتقالل س ـه امتی ـاز ای ـن ب ـازی خیل ـی حس ـاس ب ـود و ش ـاید ب ـه همی ـن دلی ـل ه ـم حاش ـیههایی ب ـه وج ـود آم ـد. بله. همانطور که شما گفتید این بازی معوقه و شش امتیازی بود. ما در زمان تعطیلی لیگ به خاطر کرونا تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتیم و آنها باید هر روز فیلم تمریناتشان را برای کادرفنی میفرستادند. برنامهای هم که مربی اسپانیایی با هماهنگی کادرفنی به بازیکنان داده بود خیلی خوب جواب داد. البته باید از مدیریت باشگاه و کارخانه فوالد هم تشکر کنیم که دو اردوی خوب را قبل از این بازی با توجه به گرمای هوا در اهواز برای تیم تدارک دیدند. بــا ایــن پیــروزی شــرایط فــوالد در جــدول بهتــر شــد. چقــدر امیــدوار بــه کســب ســهمیه آســیایی هســتید؟ ما همه تالشمان را انجام میدهیم تا نتایج خوبی را به دست آوریم. در حال حاضر هم نمیتوان گفت که تا پایان فصل چه اتفاقاتی میافتد و چه نتایجی کسب میشود. به همین دلیل باید بازی به بازی پیش برویم تا لیگ به خیر و خوشی تمام شود.

بدون تماشاگر بودن بازی چقدر روی کیفیت آن تأثیر داشت. طبیعتاً فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد. شک نکنید اگر هواداران خونگرم فوالد در ورزشگاه بودند کیفیت بازی بهتر میشد و هیجان بیشتری به خود میگرفت. اما در حال حاضر با وجود شرایط کرونایی چارهای نیست و باید مسائل بهداشتی را در باالترین سطح اجرا کرد. من امیدوارم هر چه زودتر واکسن این بیماری ساخته یا شرایطی ایجاد شود تا هواداران هم بتوانند به ورزشگاه بیایند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran