Iran Varzeshi

فحش درمانی

- هومن جعفری

استقالل یک بازی در اهواز انجام داد، هم بازی را باخت، هم شانسقهرمان­یاشکمرنگتر­شد،همفاصلهاشب­اپرسپولیس کمتر نشد، هم سه تا اخراجی داد، هم مطهریاش مصدوم شد، هم مجیدیاش محروم شد، هم کلی حاشیه و جنجال راه افتاد! استقالل دوتا بازی دیگر اینطوری داشته باشد احتماالً آخر فصل ناچار است با تیم نوجوانان فصل را تمام کند!

*** سرانجامرست­مبهشاهنومه­برگشتوتیمل­یورپولبعدا­ز03 سال قهرمان انگلیس شد. ما از طریق همین تریبون این قهرمانی را به یورگنکلوپت­بریکمیگویی­مکهباتأسیب­هامیرخانقل­عهنویی و با بهرهگیری از متدهای ایشان توانست فعل خواستن را صرف کند و این تیم را به قهرمانی برساند. ما از طریق همین تریبون این بردارزشیرا­بهایشانتبر­یکمیگوییم.

*** جواد نکونام در یک روز همه رکوردها را زد و با متلک انداختن به فرهاد مجیدی و بازداشت اصغر حاجیلو، مرزهای نقش منفی تیم شدن را در یک روز جابهجا کرد! من فکر کنم اگر جواد برای حرکت سوم، ظرف چند ساعت آینده یک مالقاتی هم با وزیر ورزش داشته باشد و از تالشهای او برای پیشرفت این تیم تشکر کند یا جلوی دوربین عدد شش را نشان دهد یا یک حرکت اینطوری بزند، میتواند با اختالف بر صدر جدول و فهرست نقش منفیهای باشگاه جوالن بدهد. البته ایشان حاالحاالها باید بدوند تا جای امیرحسین فتحی را بگیرند. نام فتحی در فهرست بدهای استقالل در صدر که هست هیچ، چند تا ستاره همجلویاسمش­خورده!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran