Iran Varzeshi

چرا عزتاللهی به دانمارک رفت؟

-

سعید عزتاللهی که تیمهایی از ایران نظیر استقال، تراکتور و سپاهان را خواهان خود میدید، با عقد قراردادی رسمی به تیم وایله دانمارک پیوست که تیمی تازه صعود کرده به لیگ حرفهای دانمارک است. این انتقال باعث تعجب بسیاری از هواداران فوتبال در ایران شد و خیلیها انتظار چنین انتخابی را از سوی هافبک ملیپوش ایرانی نداشتند اما او ترجیح داد که همچنان در قاره سبز بماند و آنجا به فوتبال خود ادامه بدهد. عزتاللهی که سالها عضو روستوف بود و از این تیم به باشگاههای دیگر قرض داده میشد، حاال با قراردادی قطعی و سه ساله به دانمارک رفته تا پیراهن وایله را بر تن کند.

جاکوب کراگر، مدیرفنی تیم وایله دانمارک درباره این انتقال گفت: «سعید عزتاللهی اولویت ما در پنجره نقل و انتقاالت تابستانی بود. او مشخصههای خوبی دارد که برای ما مناسب است و معتقدیم که میتوانیم از این بازیکن در ترکیب اصلی و در بازیهای سوپرلیگ استفاده کنیم. سعید عزتاللهی نمایشی عاقانه در زمین بازی دارد که میتواند خط هافبک و حمله تیم ما را تقویت کند. او از نظر پتانسیل سنی در راستای استراتژی باشگاه است و ما با قرارداد سه ساله، تا ۶2 سالگی این بازیکن ملیپوش ایرانی را در اختیار خواهیم داشت.» سعید عزتاللهی نیز درباره این انتقال گفت: «من

میخواستم برای باشگاهی بازی کنم که به من اعتقاد داشت و این تمایل را در وایله دانمارک دیدم. خوشحالم که آنها من را عضوی مهم در تیم میدانند و دوست دارم که تواناییام را به بازیکنان، باشگاه و هواداران نشان بدهم. من مشتاقانه منتظر هستم تا تواناییام را ثابت کنم و در پیراهن قرمز بازی کنم. من برای خودم احترام قائلم و در عین حال میدانم که باشگاه به دنبال توسعه و پیشرفت فنی بازیکنان است.» سرمربیگری وایله در اختیار کنستانتین گالکای رومانیایی است. سرمربی سابق استوا بخارست که سابقه کار در لیگ عربستان را نیز در کارنامه دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran