Iran Varzeshi

لکوآقاییحا­شیهراکنارب­گذارند

-

حسین بادامکی که تا یکی دو هفته قبل عضو کادر فنی شهر خودرو بود حاال مدیر این تیم است. هافبک سابق پرسپولیس که بازیکنان لیگ را از نزدیک دیده و در بازیهای مستقیم کیفیتشان را لمس کرده در گفت و گو با ایران ورزشی درباره خریدهای تازه پرسپولیس صحبت میکند.

میالد سرلک بازیکن تیم شما بود. میتواند در پرسپولیس موفق باشد؟ میالد بازیکن خوبی است و قطعاً میتواند کمک کند. او بازیکن توانمندی است اما بازی در تیم بزرگ فرق میکند. اگر آن جو روی میالد تأثیر منفی نگذارد میتواند موفق باشد. سرلک را بیشتر به عنوان هافبک تدافعی در نظر بگیریم یا تهاجمی؟ او هافبک میانی است و یک مقدار بار تهاجمی دارد اما نه میشود گفت صرفاً دفاعی، نه صرفاً تدافعی. به نظر میرسد از آن بازیکنانی است که با فکر بازی میکند. بله بازیکن هوشمندی است. او بازیکن دوندهای است و خوب درگیر میشود. با توجه به اینکه آقا یحیی خودش این بازیکن را به شهر خودرو آورد حتماً شناخت کاملی از او دارد و فکر میکنم اگر اتفاق خاصی نیفتد میتواند یکی از خریدهای خوب پرسپولیس باشد.

از عیسی آلکثیر چقدر شناخت داری؟ خب این بازیکن در صنعت نفت خوب بوده اما در پرسپولیس بخصوص در خط حمله توقع از او زیاد خواهد بود. انشاءاهلل که موفق باشد.

جذب یک بازیکن 31 ساله به نفع اوست یا باشگاه؟ قطعاً به نفع بازیکن است.

مهاجم 31 ساله میتواند خرید مناسبی باشد؟ ببینید مهم کیفیت است. اگر کیفیت خوبی داشته باشد سن واقعاً مهم نیست. احسان پهلوان هم هافبک میانی است. پستی که خودت هم برای پرسپولیس بازی کردی. پهلــوان هــم بازیکــن خوبــی اســت امــا در نیــم فصــل دوم فصــل اخیــر شــاید نتوانســت تواناییهای­ــش را نشــان دهــد. البت ـه ب ـا توج ـه ب ـه اینک ـه او ه ـم س ـابقه کار ک ـردن ب ـا آق ـا یحی ـی را دارد میتوانــد کمــک کنــد و ســریعتر جــا بیفتــد. اگــر احســان شــرایط خــوب گذشــته را داشــته باشــد میتوانــد بــه پرســپولیس کمــک کنــد.

به نظرت فصل خوبی نداشت؟ خب با توجه به اینکه ذوبآهن نتایج خوبی نگرفت و تا هفتههای آخر کاندیدای سقوط بود یعنی اینکه بازیکنانش نتوانستهان­د کیفیت باالیی از خود به نمایش بگذارند. ما عادت داشتیم ذوبآهن را باالی جدول ببینیم اما تغییرات مدیریتی و کادر فنی عواملی بودند که این تیم نتوانست نتیجه بگیرد. حامد لک هم جانشین بیرانوند شده. او در تیمهای مختلفی بازی کرده و تجربه خوبی دارد اما وقتی با بیرانوند مقایسه میشود کار برایش سخت خواهد شد. باالخره این مقایسه وجود دارد و هر کسی هم غیر از حامد لک میآمد این مقایسه انجام میشد. االن برای هر بازیکنی که به پرسپولیس اضافه میشود این شرایط هست، بخصوص که این تیم 4 فصل پشت سر هم قهرمان شده. لک دروازهبان خوبی است اما باید یک مقدار از حاشیهاش کم کند و بداند شرایط پرسپولیس با ماشینسازی فرق میکند. امیدوارم فصل خوبی داشته باشد. خرید دیگر پرسپولیس سعید آقایی برای دفاع چپ است. آقایی در تیمهای بزرگی مثل تراکتور و سپاهان بازی کرده. آیا این کمک خواهد کرد که در پرسپولیس زودتر جا بیفتد؟ بله او در تراکتور و سپاهان بازی کرده اما بازی در پرسپولیس با همه این تیمها فرق میکند. سعید بازیکن باکیفیتی است. من شناخت زیادی از او ندارم اما با توجه به حواشی چند فصل اخیرش بازیکنی است که بیمیل نیست سراغ حواشی برود. از این جهت باید خیلی باهوش باشد و حواسش را جمع کند. او تمرکزش را باید روی فوتبالش بگذارد چون در پرسپولیس همه از بازیکن تازهوارد انتظار دارند. امیدوارم بازیکنان قدیمی پرسپولیس به آقایی و سایر بازیکنان تازهوارد کمک کنند تا زودتر در تیم جا بیفتند.

از حضور در پست مدیریت تیم راضی هستی؟ بله با توجه به پستی که در هیأت فوتبال مشهد داشتم فکر میکنم حضور در این پست برایم مناسب باشد.

سهشنبه هم که با پرسپولیس بازی دارید. بله یک بازی تدارکاتی است. بعد از آن بازی به مشهد برمیگردیم و بعد راهی قطر میشویم تا در مسابقات لیگ قهرمانان حاضر باشیم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran