Iran Varzeshi

فالحتزاده:انتخابصمدی­ان توهینبهپیش­کسوتاناستق­اللبود

- مهدیه دریابیگي

انگار قرار نیست استقالل روی خوش ببیند. در حالی که تصور میشد استقاللیها در قطر به آرامش رسیدهاند اما روز گذشته خبر رسید، اگر تا دو سه روز دیگر پول دیاباته را ندهند قرارداد این بازیکن با استقالل فسخ میشود! این موضوع خودش میتواند شروع نگرانیهای دوباره هوادارانی باشد که تازه فهمیدند ماجرای بازگشت استراماچون­ی صحت نداشت و به این نحو مدیران باشگاه استقالل برای خودشان زمان خریدند! در این میان هم انتخاب شاهین صمدیان به عنوان دستیار نامجومطلق سر و صدای زیادی به پا کرد و حاال پیشکسوتان استقالل دلخور هستند. با فرشاد فالحتزاده بازیکن

شرایط استقالل خوب است اگر خودشان با دست خودشان وارد حاشیه نشوند. اگر استقاللیها بازی خودشان را در دو دیدار پیش رو انجام دهند، حتماً صعود میکنند.

اما گفته میشود دیاباته پولش را میخواهد و اگر پول او را ندهند، قراردادش را فسخ میکند! در این چند ساله استقالل چه موقع بدون حاشیه بوده است؟! بازیکنان میگویند عشق ما استقالل است اما همین که پولشان را نمیگیرند تیم را به حاشیه میکشانند. البته دیاباته حق دارد و پولش را میخواهد اما با شناختی که از این بازیکن دارم حتماً به استقالل مهلت میدهد.

اینطور که مشخص شد بازگشت استرا بازی از جانب مدیران استقالل بوده است! مشخص بود که استرا برنمیگردد. فقط مدیران باشگاه استقالل میخواستند زمان بخرند و دل هواداران را شاد کنند اما ای کاش مجیدی آن کار را قبل از فینال نمیکرد و برای استقالل قهرمانی میآورد تا دل هواداران شاد شود. با توجه به اینکه ماجرای بازگشت استرا منتفی شده کدام گزینه وطنی میتواند در فصل بیستم به استقالل کمک کند؟ به نظرم آقای قلعهنویی میتوانست به استقالل کمک کند که ایشان به گلگهر رفت. در این شرایط هم باید مطلق را حمایت کنند اما برای من این سؤال است که چطور شاهین صمدیان سر از استقالل درآورد؟ انتخاب او توهین به پیشکسوتان استقالل بود و خندهدار به نظر میرسد اما میدانم کام ًال صمدیان به نامجو تحمیل شده است!

پیش از این هم افرادی به استقالل آمدهاند که پیشینه استقاللی نداشتند. رمضانی داماد مرحوم حجازی بود و به احترام ایشان به استقالل آمد. مجید صالح هم اگر روزگاری به استقالل آمد چون مربی کاربلدی است اما نمیدانم شاهین صمدیان با کدام رزومه به استقالل آمد. بگویند پشت پرده استقالل چه میگذرد و چه کسی این آقا را به نامجو تحمیل کرد؟ وقتی ما پیشکسوتان این انتخابها را میبینیم، دلسرد میشویم. این همه پیشکسوت داریم نباید به آنها احترام بگذارند؟

نظرتان در مورد خریدهای استقالل چیست؟ به نظرم خرید رشید مظاهری خوب بود. حسینی باید یک رقیب جدی داشته باشد تا افت نکند.

اما خرید مظاهری هم دردسر شده! هر اشتباهی هست متوجه فدراسیون است و هیچ خطری استقالل را تهدید نمیکند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran