Iran Varzeshi

دادکان میگفت رقبای من بهترند، به نفعشان انصراف میدادم

پاسخ علی کریمی به حمایت محمد دادکان:

- سوژه روز

محمــد دادکان در آخریــن مصاحبــه خود بــه صراحــت اعالم کــرده کــه در میان نامزدهــا، علــی کریمــی بیــش از ســه نامزد دیگر صالحیت نشســتن بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران را دارد. رئیس سابق فدراســیون فوتبــال مثــل همیشــه از نحــوه مدیریت بر فوتبال ایــران انتقاد کرد و مدعی شــد کــه تکلیــف انتخابــات روز 10 اســفند با مهرهچینیها­ی پشت پرده مشخص و حتی رئیس بعدی فدراســیون فوتبال هم تعیین شده است.

دادکان همچنیــن اعــالم کــرد کــه علــی کریمی بــه دلیل داشــتن دانــش باالی اجتماعــی و همچنیــن بــه دلیــل مقبولیت باالی عمومی کــه دارد، بهتریــن گزینه برای ریاست فدراســیون فوتبال ایران است و این مقبولیــت در ایــن شــرایط میتوانــد کمک حال فوتبال کشور شود.

علی کریمی در واکنش به صحبتهای دادکان گفت: «بدون شک دادکان از بزرگان تاریــخ فوتبال ایران بــوده و به دلیل کســوت و دانــش مدیریتــی کــه دارد، همواره شــأن و شــخصیتش برایــم قابــل احترام اســت. به صراحت اعالم میکنم که اگــر دادکان برای انتخابات فدراســیون فوتبال ورود و ثبت نام میکرد، هرگز به خودم اجــازه نمیدادم که

برای انتخابات 10 اسفند ثبت نام کنم. بدون تعارف اعالم میکنم اگــر محمد دادکان در مصاحبهای که داشــتند، یکــی از رقبای بنده که در انتخابــات حضور دارند را تأیید میکرد و یکی از سه نفر را شایســته انتخاب به عنوان رئیس فدراســیون میدانســت، حتماً اولین نفر خــودم از ادامــه راه انتخاباتــ­ی انصراف میدادم و کنار میکشیدم.»

او تأکیــد کــرد: «قبــل از ثبتنــام نیــز با آقــای دادکان مشــورت کــردم و از اینکه بنده را از میان نامزدها برای ریاســت فدراســیون فوتبال کاندیدای شایسته دانسته، بینهایت تشکر میکنم.»

کریمی گفت: «دوباره تأکید میکنم که اگر پا به این انتخابات گذاشــتهام هدف اولم حمایــت از فوتبالیها بوده، نــه زد و بندهای پشــت پرده. بــه قــول آقــای دادکان، فوتبال عشــق ابدی فوتبالیها اســت و همانطور که من و مهدی مهدویکیــا در بیانیهمان اعالم کردیــم، هدفمان مبــارزه با فســاد فوتبال و تالش برای فراهم شــدن فوتبال پاک است، دغدغهای کــه دادکان و امثال آقــای دادکان دارند و سالها اســت با این معضالت دست و پنجه نرم میکنند.

و ســخن پایانــیام؛ فوتبــال پاکــم آرزوست.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran