Iran Varzeshi

احتمال صدور مجوز در روزهای آینده

دلیل پخش نشدن مصاحبه اینترنتی علی کریمی:

-

از دوشــنبه شــب خبرهایــی مبنــی بــر جلوگیــری از پخــش برنامــه تبلیغاتــی علــی کریمــی در یــک آیپیتــیوی و یــک پلتفــرم پخش ســریال و فیلم ســینمایی منتشــر شــده بود که صبح دیروز (سهشــنبه) رنــگ جدی به خودش گرفــت.در خبرهــا اعالم شــده بود که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضــای مجازی صــدا و ســیما به نام ســاترا، به برنامــه تبلیغاتی علی کریمــی مجوز نداده است اما ظاهراًماجرا چیز دیگری است.

علی کریمی در مناظره ضبط شده شبکه ســه ســیما برنامه فوتبــال برتر شــرکت نکرد و آن را نمایشــی خوانــد و قــول داد تــا در فضای دیگری برنامههایش را اعالم کند. او خبر داد که برنامههایش از یک برنامــه اینترنتی در اختیار مخاطبان قرار میگیرد. برنامــهای که قرار بود همزمان با مناظره یا همان نشســت کاندیداها منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد.

بــه همین دلیــل خبرهای توقیــف برنامه توســط ســاترا منتشر شــد. علی ســعد، معاون اجتماعــی ســاترا در توئیتــر بــه ایــن اتفاقــات واکنــش نشــان داد و نوشــت: «درخواســت ایــن برنامــه اینترنتــی (تیویتاک) در مســیر رســیدگی اســت. ضمن تکذیب خبر منتشــره

مبنــی بــر عــدم صــدور مجــوز در برخــی از رسانهها اعالم میشود، یکشــنبه 3 اسفندماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکــی از کاندیداهــ­ای فدراســیون فوتبــال بــه دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول بــرای ایــن برنامههــا قــرار دارد. ایــن برنامه به دلیــل ســاختار حرفهای و نمایشــی در دســتور کار دبیرخانه قرار گرفتــه و فرآیند در نظر گرفته شــده برای همه محتواهای نمایشــی حرفهای یکسان اســت که در خصوص برنامه همرفیق و ســریالهای قورباغه، خوب بد جلف ...و طی شــده و رســانههای صوت و تصویر برنامههای خــود را طی ایــن فرآینــد منتشــر کردهانــد. در صورتــی کــه برنامــه در دســتهبندی نمایشــی حرفــهای قــرار نمیگرفــت، امــکان پخــش از صفحات شــخصی افــراد در رســانههای کاربر محــور را داشــت و بــه فرآینــد فوقالذکــر نیاز نداشت.»برخی نســبت به مجوز آیپیتیوی هــم خبرهایــی منتشــر کــرده بودنــد کــه ایــن آیپیتــیوی مجوزهــای الزم بــرای پخــش را نــدارد و به همیــن دلیل پخــش آن بــه فیلیمو واگــذار شــده اســت. بــه نظــر میرســد برنامه تبلیغاتی علــی کریمی در روزهای آینده بتواند مجوز پخش بگیرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran