Iran Varzeshi

با این همه دارایی چرا ساختمان ما را به شستا معرفیکردید؟

سؤال مهم پرسپولیس از فدراسیون:

-

ســید مجیــد صــدری در خصــوص حواشــی به وجود آمده اخیر برای باشــگاه پرســپولیس گفــت: متأســفانه اتفاقاتــی نظیــر حــراج ســه دانــگ از ســاختمان باشــگاه پرسپولیس توسط شــرکت شستا و فدراســیون فوتبال رقم خــورد که معاونت حقوقــی و اجرایــی باشــگاه توضیحــات کاملــی در این مــورد ارائه کردنــد اما ما هم بیــکار نبودیم و از مســیرهای مختلف برای حل مشــکلی کــه بیجهــت و بــدون هیچ دلیل منطقی برای باشــگاه به وجود آمده، اقــدام کردیــم. درایــن میــان چنــد ســؤال مهــم داریــم کــه منتظریم تــا بــه جوابش برســیم؛ اینکــه چــرا فدراســیون علیرغم داراییهایی که داشت، ســاختمان باشگاه پرســپولیس را برای تسویه حســاب با شستا معرفی کــرده و در ثانی، چــرا فقط در مورد دفتر باشــگاه پرســپولیس بحث میشود؟ از سوی دیگر، اطالعاتی به دست آوردهایم که فدراسیون با شستا تسویه حساب کرده و ما نباید درگیر این مسائل شویم.

رئیــس هیــأت مدیــره باشــگاه پرســپولیس گفــت: پرســپولیس روزهــای حساســی را مقابل خود میبیند و به همین علت، هرگز اجازه نمیدهیم باشگاه را وارد دعواهای دیگر کنند. ما در هیأت مدیره یک قرار مهــم داریم و میخواهیم در ســکوت کامــل، کارهــا را دنبال کنیــم و هــر وقت به نتیجه دلخــواه رســیدیم، آن را به هواداران اعــالم خواهیــم کــرد. غیــر از ایــن باشــد، مشــکالت قدیمــی دوبــاره در پرســپولیس تکرار میشود.

صدری افــزود: مــا اهل جنجال و ســر و صــدای رســانهای نیســتیم و بــا آرامــش، فعالیتمــا­ن را جلو میبریــم. هماهنگی خوبی بین بنــده و آقایان جعفر ســمیعی، غالمعلــی محمدعلیپــ­ور و محمد فیاض در هیأت مدیره ایجاد شــده و هــر قدمی که برمیداریــ­م با همکاری و مشــاوره یکدیگر اســت. بــدون حاشــیه، در کنــار هــم کار میکنیم تا به پرسپولیس کمک شود.

وی بــا اشــاره بــه اینکــه هیــأت مدیــره پرســپولیس نه تنهــا در تیم مدیریتــی، بلکه خارج از باشگاه با همه ارکان ورزش و فوتبال کشورمان تعامل سازنده و خوبی دارد درباره دو دیــدار حســاس پیــشروی پرســپولیس گفــت: اول اینکه حریفــان باید نگــران بازی بــا پرســپولیس باشــند زیــرا مــا معتقدیــم قدرتمندتری­ــن تیم آســیا را در اختیار داریم و در عمل و داخل زمین هــم این موضوع را به اثبات رســاندهای­م. در ثانی، تــالش میکنیم شرایطی برای تیم ایجاد کنیم که پرسپولیس بدون دغدغه و با آرامــش و تمرکز کافی وارد دو دیدار با تیمهای مدعی شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran