KHABAR VARZESHI

كالورتعاشق­مدوفوتبال

-

فوتباليسته­ابهواسطهدر­آمدهايهنگف­تيكهدارند،هميشهلباسه­ايبرند را ميپوشند و تيپهايشان خاص است. هزينههايي كه يك بازيكن فوتبال براي استايلش ميكند، چندين و چندبرابر يك فرد عادي است. حاال اخيرا در مستطيل سبز بازيكني پيدا شده كه بهطور رسمي در دنياي مد و فشن ورود كرده و بهجز بازيكن بودن شاخصههاي يك مدل حرفهاي را هم دارد.

كالورت و دنياي مد دومنيك كالورت بازيكن جوان باشــگاه اورتون و عضو ثابت تيم ملي انگليس با داشتنشاخصه­هايقديووزن­يمناسبدرزم­ينهمدلينگه­مفعاليتميك­ند. او عالقه زيادي به اين حيطه دارد و در صفحه اينستاگرام­ش عكسهاي مدلينگ زيادي ديده ميشود كه لباسهاي برندهاي مختلف را به تن دارد.

هفته مد نيویورك براي كالورت مهاجم گلزن اين روزهاي اورتون پيگيري دنياي مدلينگ به اندازه فوتبال مهم است. او حتي در هفته مد نيويورك هم حضور داشته و عكسهايش كنار ديويد توماس در فضاي مجازي پخش شــده اســت. كالورت با 3۹3 هزار دنبالكننده در اينستاگرام­درحالجلبتو­جهبرندهايم­ختلفبرايبس­تنقراردادت­بليغاتينيز­هست.

درخشش در زمين عالقه دومنيك به مد و لباس و دنياي فشن باعث نشده از عشق اصلي خود يعني فوتبال دور شود و عملكردش تحت تأثير قرار بگيرد. دومنيك با ثبت ۵۱ گل در 6۱ بازي اخير هم در تيم كارلو آنچلوتي و هم گرت ساوتگيت مهرهايقابل­اعتماددرخط­حملهاست.اوامساليكي­ازمدعيانآق­ايگلي ليگ برتر انگليس به حساب ميآيد.

عالقه از نوجواني براي كالورت دنياي مد و فشن از نوجواني شروع شد. وقتي كه پول ماهانه خود را از اولينباشگا­هشدريافتكر­د،كتبرندرالف­لورنراخريد­اريكرد.اوازايناقد­امبهحدي خوشحال بود كه فراموش كرد بايد تا آخر ماه با۰۲ پوند باقي ماندهاي كه دارد سر كند.

عاشقعكسهاي­خياباني دومنيك از جمله مدلهايي است كه دوست دارد در خيابان ظاهر شود و عكاســان از او عكسهاي قدي بيندازند. سبك خياباني كه در دنياي مد طرفداران زيادي دارد باعث شده كالورت در صفحه خود عكسهايي از اين جنس را منتشر و طرفدارانش را حسابي سرگرم كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran