KHABAR VARZESHI

3 بازيكن در آستانه ازدست دادن دربي!

-

جمعه هفته جاري در حالي ديدار هميشه حساس دو تيم پرســپوليس و استقالل در ورزشگاه آزادي تهران برگزار ميشــود كه 3 مصدوم روي دســت يحيي گلمحمدي مانده اســت. سفر به اصفهان و بازي با ســپاهان، ســوغات نســبتا تلخي براي پرسپوليســ­يها به همراه داشت. در همين ارتباط گزارش زير را بخوانيد؛

شكستگي يا دررفتگي كتف؟ سيامك غايب احتمالي دربي! سيامك نعمتي، مدافع راست پرسپوليس با كتفي مصدوم تا سوت پايان بازي با سپاهان در زمين دوام آورد اما دردي وحشتناك را پس از مسابقه تجربه كرد! شماره 88 پرسپوليس بايد تست 05, بدهد تا ميزان مصدوميت او مشــخص شــود. اگر كتف ســيامك شكسته باشد، اين بازيكن به طور قطع و يقينبازيحس­اسبااستقال­لراكهروزجم­عهبرگزار ميشود، از دست خواهد داد.

نعمتي يكــي از بازيكنان تأثيرگــذا­ر و مهم پرسپوليساس­تكهيحييگلم­حمديخيليرو­ي تجربهاش براي ديدار حساس با تيم فرهاد مجيدي حســاب باز كرده است. ســرمربي پرسپوليس با وسواس خاصي پيگير شــرايط سيامك است و از پزشكان تيمش نيز خواســته هرچه زودتر جواب 05, را به اطالع او برسانند.

شانس كم عاليشاه براي بازي مقابل استقالل اميد عاليشاه هم يكي از مصدومان بهجا مانده از بازي بزرگ اصفهان اســت كه بايد از زانوي خود 05, بگيرد. ديدار حســاس و نفسگير ســپاهان اصفهان در حالي يــك امتياز براي پرسپوليسيه­ا داشت كه بدون تلفات هم به پايان نرســيد. يكــي از بازيكنــان مصدوم پرسپوليس در اين بازي جنجالي و پرسروصدا اميد عاليشاه بود. كاپيتان دوم پرسپوليس در دقيقه 30 جاي خودش را به عيســي آلكثير داد كــه اين دومي گل تيمش را به ســپاهان اصفهان زد. عاليشــاه در دقيقه 30 اين ديدار بدون برانكارد از زمين خارج شد تا اين تصور پيش بيايد كه شايد آسيبديدگي اين بازيكن خيلي جدي نيست اما اينطور نبود.

كاپيتاندوم­پرسپوليساز­ناحيهزانوم­صدوم شده و برهمين اساس جاي خودش را خيلي زود بــه آلكثير داد و حاال او هم بايد مثل ســيامك نعمتي 05, بدهد تا ميزان آســيبديدگ­ياش مشخص شود.

يكي از نزديكان تيم پرسپوليس به ما خبر داداحتمالب­ازيكردنعال­يشاهدردربي­حساس روز جمعه كمتر از غيبت اوســت. او نيز يكي از بازيكناني اســت كه گلمحمدي براي بازي با استقالل روي تواناييها و تجربهاش حساب باز كرده است.

مچ پاي كنعانيزادگ­ان هم پيچيد! سومين مصدوم بازي بزرگ و نفسگير اصفهان براي

پرسپوليسيه­ا محمدحسين كنعانيزادگ­ان است. در همين ارتباط خبردار شديم مچ پاي اين مدافع مليپوش پيچيده اســت و هنوز معلوم نيست چه شــرايطي پيدا خواهد كرد. سيامك نعمتي و اميد عاليشاه دو مصدوم ديگر اردوي پرسپوليسيه­ا آن هم پيش از ديدار حساس دربي پايتخت هستند و حاالبهاينج­معبايدكنعا­نيزادگانرا­نيزافزود.البته تفاوت كنعانيزادگ­ان با دو نفر ديگر اين اســت كه مربيان و پزشكان پرسپوليس اميدواري بيشتري دارند كه اين مدافع مليپوش به دربي برسد. از نظر پزشكان پرسپوليس، محمدحسين كنعانيزادگ­ان بدن قويتري نســبت به بقيــه بازيكنان دارد و به احتمال زياد به بازي با استقالل خواهد رسيد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran