KHABAR VARZESHI

انگاربهپاي­بازيكنان وزنههايسنگ­ينبستهبودن­د

-

رضا حسنزاده، كاپيتان اسبق اســتقالل ميگويــد باخت به ذوبآهندربد­ترينزمانمم­كن رخ داد و اين ميتواند به قيمت از دسترفتنشان­سقهرمانيبر­اي استقاللتما­مشود.حسنزادهكه سالها در خط دفاعي استقالل بازي و با اين تيم قهرماني آسيا را نيزكسبكرده،درخصوصباخت آبيپوشــان مقابل ذوبآهن در آستانهدربي­باماهمصحبت­شد: فكرش را ميكرديد استقالل در تهرانبهذوب­آهنببازد؟ حقيقتــا تصور ما بر اين بود كه با شــرايطي كه اســتقالل دارد، ذوبآهن را به خوبي شكســت دهد و مهياي بازي با پرسپوليس گردد امــا در عين ناباوري مقابل تيم اصفهاني غافلگير شــديم و حرف زيادي براي گفتن نداشتيم و ايــن اتفــاق در بدترين زمان ممكن رخ داد.

بهنظرشماچر­ابازيكنانا­ستقالل نتوانستند طراوت بازي در ليگ قهرمانانآس­يارانشانده­ند؟ معتقدم خستگي مهمترين عامل شكست اســتقالل بود و بازيكنان طوري در زمين ميدويدند كه انگار به پاهايشان وزنه بسته شده بود. غيبت يكــي، دو بازيكن اصلي هم مزيد بر علت شد تا استقالل نتواند به خواســته خودش برسد. در كل بازي اســتقالل در دربــي كامال

نااميدكنند­هبود.

از شانس خوب استقالل، دو تيم سپاهان و پرسپوليس هم مساوي كردند. بله اگر ســپاهان يا پرسپوليس برندهميشدن­د،اينمسئلهبر­اي اســتقالل با باختي كه مقابل ذوبآهن كســب كرد، شرايط بســيار ســختي را بــه وجود ميآورد؛ اگرچه حاال هم شانس قهرماني استقالل كاهش يافته و بايد منتظر روزها و بازيهاي آينده باشيم.

بازي بعدي اســتقالل مقابل پرسپوليس در دربي تهران است. اينبازيراچ­طورميبينيد؟ دربي با ساير بازيها فرق ميكند. اينكه پرســپوليس شــرايط فني خوبي دارد و استقالل به ذوبآهن باخته، دليلي نميشود كه حتما در بازي دربي هم شــرايط به همين

منوالباشد؛چهبسااستقا­للباارائه يك بازي خــوب و هدفمند بتواند پرسپوليس را شكست دهد و اين امر دور از ذهن نيست.

پيشبيني شما از بازي استقالل وپرسپوليسچ­هنتيجهاياس­ت؟ واقعا نميشود نتيجه اين بازي را پيشبينيكرد­امافرهادمج­يدي نشان داده كه اهل بازي دفاعي نيســت و تيمش را هجومي به ميدان ميفرستد. به اعتقاد من اين بــازي هم خــوب و پرگل میشود و اميدوارم نتيجه نهايي در راه قهرماني به سود استقالل رقم بخورد.

اما اســتقالل مقابل ذوبآهن نشان داد ضعفهاي زيادي دارد. بله و وظيفه كادر فني است كه در ايــن چنــدروزه روي نقاط ضعف بچههاكاركن­دوتيمیآماد­هراراهي جدال با پرسپوليس نمايد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran