KHABAR VARZESHI

پنالتيعليه­رئالمادريد­درستنبود

-

مسابقه حســاس رئالمادريد - سويا كه با تساوي 2-2 به پايان رسيد، با تصميمات جنجالي داوري همراه بود و خوان مارتينس مونوئرا، داور اين مسابقه در كانون توجه بعد از مسابقه قرار داشت. جنجاليترين تصميم او، پنالتياي بود كه در فاصله 10 دقيقه مانده به پايان بازي به نفع سويا گرفت. در اين لحظه بازيكنان رئالمادريد فكر ميكردند صاحب پنالتي خواهند شــد چون كريم بنزما درون محوطه جريمه سويا سرنگون شده بود اما مونوئرا به كمك تيم 9$5 به بازبيني صحنه قبل از اين خطا پرداختند و در عــوض خطاي هند ميليتائو مدافع رئال را داخل محوطه جريمه رئال تشخيصدادند­ويكپنالتيب­هنفعسويااع­المكردند.خوانآندورخ­اراوليور داورسابقفو­تبالاسپاني­اكهبهعنوان­كارشناسبار­وزنامه«ماركا»همكاري ميكند، در مورد اين تصميم داور گفت: «توپ اول به شانه ميليتائو برخورد كرد و سپس به دستش. اين برخورد كامال اتفاقي بود. از نظر من، اين صحنه اصال براي اينكه پنالتي اعالم شود، متقاعدكنند­ه نيست. بازي بايد ادامه پيدا ميكرد و پنالتي مسلم بونو دروازهبان سويا روي بنزما اعالم ميشد.» است و ستاره پرتغالي او را به فرزندي قبول كرده. او هم مثل پدرش فوتباليست شده و در آكادمي يوونتوس بازي ميكند. سال 2017 دوقلوهاي رونالدو به نامهاي اوا ماريا و متئو متولد شدند. آنها هم در آمريكا به دنيا آمدند و گفته ميشود از مادر جايگزيــن كاليفرنياي­ي هســتند. اين بچهها از طريق جنينهاي منجمد شده در يك كلينيك چشمبهجهانگ­شودند.درهمانسالج­ورجينا، نامزد كريس باردار بود و5 ماه پس از تولد دوقلوها، آالنا مارتينا فرزندشان در پرتغال به دنيا آمد.

جورجينارود­ريگس شــريك زندگي رونالــدو از زماني كــه با اين فوتباليست وارد رابطه شــد، شهرت پيدا كرد. گزارشها حاكي از اين است كه سال 2016 آنها در يك فروشــگاه گوچــي در مادريد، جايي كه جورجينا دستيار فروش بود، با يكديگر مالقات كردند و سال 2017 پس از سفر به ديزنيلند در پاريس رابطهشان آغاز شد. از آن زمان جورجينو در بزرگ كردن 3 فرزند به كريس كمك كرد، در حالي كــه خودش هم يك فرزند براي ســتاره فوتبالبهدن­ياآورد.اورفتهرفته­تبديلبهيكم­دل براي برندهاي مشهور دنياي مد شد. او قراردادي 5 ساله با برند توليد پوشاك زنانه به نام 3UHWW\« ‪»/LWWOH 7KLQJ‬ دارد.

خورخه رودريگس در حالي كه از مــادر جورجينا كه آنا ماريا نام دارد، اطالعات زيادي در دست نيست، پدرش خورخه را بهعنوان يــك قاچاقچــي مــواد مخــدر ميشناسند. اين مجرم آرژانتيني يك دههاززندگي­اشراپشتميل­ههايزندان سپري كرد. ســال 2003 به دليل طراحي يك نقشــه ناموفق براي قاچــاق 83 درصد كوكائين خالص بــه ارزش 100 هزار پوند از اسپانيا و فرانسه دســتگير شد تا به 11 سال زندان محكوم شــود. او 5 سال بعد آزاد شد، تا اينكه براي قاچاق يك ميليون پوند حشيش از مراكش به اســپانيا با همدســتانش باز هم دستگير شد. 2 سال ديگر به زندان رفت و سال 2013 آزادش كردند. خورخه سال 2019 بعد از يك دوره طوالني بيماري در 70 سالگي در زادگاهش در آرژانتين درگذشت.

ايوانا رودريگس جورجينا خواهري به نــام ايوانا دارد كه به طرز باورنكردنـ­ـياي بيش از 350 هــزار نفر او را در اينستاگرام دنبال ميكنند، چراكه در اين شبكه اجتماعــي نكاتي درباره زيبايي و بهداشــت به اشــتراك ميگذارد. او پســتهايي هم درباره رونالدو گذاشــته كه نشــان ميدهد به همسر خواهــرش عالقه زيــادي دارد. اگــر رونالدو با اسپورتينگ قرارداد بست، انتظار داشته باشيد از ايوانا هم بيشتر بشنويد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran