KHABAR VARZESHI

از پدر الكلي تا پدرزن قاچاقچي!

-

شما ميتوانيد پســرتان را خارج از پرتغــال ببريد امــا نميتوانيد فكر پرتغــال را از ســر او بيــرون كنيد. كريســتيان­و رونالدو در 36 سالگي و قبل از اينكه به بازنشستگي فكر كند، مشتاق است به اسپورتينگ ليسبون بازگردد. جايي كه همهچيز براي او با شور و هيجان آغاز شد. اسطورهپرتغ­الييوونتوس­باباشگاهسا­بقش منچســتريو­نايتد در ارتباط است اما هميشه ليسبون جايي اســت كه در قلبش جا گرفته. رونالــدو در اين باره ميگويــد: «من قطعا در اسپورتينگ ليســبون بازنشسته خواهم شد. حتي اگر يك فصــل از بازيام را آنجا بگذارنم. قطعادرمنچس­ترايناتفاق­نميافتد.اسپورتينگ مراپيشكشيد،وقتيكههيچك­سچيزخاصي در مــن نميديــد. آنها مــن را ســاختند و منچستريونا­يتد صيقلم داد. رئال من را كامل كردودريوون­توستوسعهيا­فتم.همهباشگاهه­اي سابقم را به خاطر كاري كه برايم انجام دادهاند، دوست دارم اما هميشه نوري وجود دارد. بدون اســپورتين­گ من احتمــاال در مكدونالد كار ميكردم، براي اينكه مكدونالد جايي بود كه

من وقتي غذايي نداشــتم، براي كمك گرفتن ميرفتم.هميشهسپاسگ­زارم.»

رونالدو متولد ماديرا اســت و هميشه به وطن خودش عالقه داشــته. ســال گذشــته تجهيزاتي بــراي بيمارســتا­نهاي درگير با همهگيريوير­وسكروناارس­الكرد.خانوادهاش از جمله مادرش ماريا دولورس، برادرش هوگو و خواهرانش كاتيا و الما از بازگشتش خوشحال خواهند شد اما آنها تنها اعضاي درخت بزرگ خانوادگيكر­يسنيستند.

ژوزه دينيس پيشازاينكه­رونالدويكس­وپراستارجه­انيشود، شكســتگي قلبش بابت از دست دادن پدرش را پنهــان نكــرد. ژوزه دينيس ســال 2005 در بيمارســتا­ني در لندن بر اثر نارســايي كبدي درگذشــت؛ وقتي كه برنده 5 توپ طال فقط 20 ســال داشت. او مجبور شــد براي جلوگيري از استقالل آنگوال از پرتغال وارد جنگ شود. پس از آن به مشــروبات الكلي روي آورد و مدتي هم در تيم محلي كريس تداركات بود.

ماريا دولورس مثــل پدر در قبيله رونالــدو. بزرگترين حامي كريس، اوســت. به طور منظم هر وقت رونالدو

موفقيتي جديد را جشن ميگيرد، در شبكههاي اجتماعي ظاهر ميشــود. ســال گذشته وقتي دولورس سكته كرد، دنياي فوقستاره پرتغالي لرزيد. او با عجله به پرتغال رفت تا در كنار مادرش باشــد و مطمئــن شــود كه دولــورس تحت مراقبتهاي پزشكي ويژه قرار دارد.

هوگو برادر كريس هم مثل پــدرش در حال مبارزه با شيطانبودها­ست.هوگوهممشكا­لتيدرمصرف مشروبات الكلي داشته و براي درمان اين اعتياد دورههايزيا­ديراپشتسرگ­ذاشتهاست.رونالدو هم با پرداخت هزينه دورهها از متخصصان براي درمان برادرش كمك گرفته است. كريس براي اينكه حواس هوگو از اين مســائل پرت شــود، مسئوليت رسيدگي به موزهاش در ماديرا را به او

سپرده است.

خواهران بزرگترين خواهرش الما، شيكپوش خانواده است. او به طور مرتب در اينستاگرام با لباسهاي متنوععكسمي­گذاردودركا­رطراحيجواه­راتي با برند «رؤيا» الهامگرفته از مادرش است. كاتيا ديگر خواهر كريس خواننده اســت و آرزو دارد روزي در يوروويژن بخواند. ســال گذشته وقتي تســت كوويد91 رونالدو مثبت شــد، كاتيا با عصبانيت پستي در اينستاگرام گذاشت و آن را «بزرگترين تقلبي كه ديده اســت» خواند كه باعث جنجال شد.

فرزندان رونالدو 4 فرزند دارد. كريســتيان­و جونيور سال 2010 در آمريكا متولد شد كه از مادري جايگزين

رتبه

تيم

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran