KHABAR VARZESHI

نفهميدمچرا­برايدربيكف­هترازوتغيي­رميكند

-

عليرضا نيكبختواحد­ي كه با پيراهن اســتقالل برابر پرسپوليس و بالعكس با لباس سرخ برابر آبيپوشان به ميدان رفته، دومين ركورددار حضور در دربي اســت. چپپاي خوشتيپ ســالهاي نهچندان دور تيم ملي تأكيد ميكند دوست دارد استقالل برابر پرسپوليس به پيروزي برســد. نيكبختواحد­ي گفــت: من هرگز نميتوانمان­كاركنمبراي­پرسپوليسهم­مقابلتيمها­ي ديگر و استقالل بازي كردهام ولي قلبا به تيم استقالل عشق ميورزم و دوست دارم اين تيم برنده دربي جمعه شب باشد. استقالل پتانسيل پيروزي را دارد و در آخر اين بازي هم كه فرهاد مجيدي سرمربي استقالل بود در مرحله نيمهنهايي جامحذفي با سه گل به پيروزي رسيديموبات­وجهبهشكلفو­تبالدوتيم،احتمالپرگل شدن بازي باالست.

وي در ادامه گفت: بــا اينكه تجربيات زيادي از حضــور در دربي دارم و براي هر دو تيم بازي كردهام، هنوز هم نفهميــدها­م چرا برخالف انتظار ناگهان در جريان مســابقه كفه ترازو به نفع يك تيم ســنگين ميشــود. در واقع بارها ديدهايم كــه همه گفتهاند پرســپوليس شــرايط بهتري دارد و برنده مسابقه ميشود اما اســتقالل برخالف همه پيشبينيها با اقتداربهپي­روزيرسيدها­ست.االنهمخوشب­ينترين بازيكناندو­تيماسترسود­غدغههايخاص­خودشان را دارند و اين استرس را نميتوان رفع كرد.

وي با اشاره به شكست اســتقالل برابر ذوبآهن گفت: من هم اعتقاد دارم استقالل دچار افت شده بود و ايــن به دليل تغيير شــرايط آب و هوايي و 6 مســابقه ســنگيني بود كه بازيكنان در عربســتان انجام داده و فرصت كافي براي ريكاوري در اختيار نداشتند. هرچند اين شكســت 3 امتيــاز مهم را گرفت ولــي ميتواند مقدمهايباش­دبراياينكه­بازيكنانبا­يكانگيزهبز­رگتر به دنبال پيروزي در بازي 6 امتيازي جمعهشب باشند.

نيكبختبااش­ارهبهجدايي­فرازكمالون­دازاستقالل گفت:همانطوركهت­مامبازيكنا­ندوستدارند­دريكي از دو تيم كشور بازي كنند، مربيان هم همين انگيزه را دارندكهدري­كيازايندوت­يمكاركنند.پسبايدببين­يد پيشــنهاد سايپا چقدر خوب و درجه يك بوده كه فراز قيد استقالل را زده است. شرايط زماني هم به گونهاي رقم خورد كه سرمربي استقالل فرصتي براي بررسي جوانب امر جهت انتخاب يك دستيار جديد در اختيار نداشته باشد. مسلما انتخاب دستيار آن هم براي تيمي نظير استقالل كار ساده و دم دستي نيست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran