KHABAR VARZESHI

ماشینسازیر­سماسقوطکرد نساجیامیدو­ارشد

-

با انجام 3 ديدار از هفته بيســت و هفتم ليگ برتر، پرونده اين هفته نيز بسته شــد. در رفسنجان تيم مس اين شهر ميزبان تيم پيكان بود و تــالش دو تيم در پايان 0۹ دقيقه با تساوی يك-يك به اتمام رسيد. گرچه پيكان در دقيقه 30 توســط ابراهيــم صالحی به گل رسيد اما 5 دقيقه بعد عقيل كعبی با يك شوت سنگين از فاصله 30 متری جواب گل پيكان را داد. در قائمشــهر و در ورزشــگاه شهيدوطنی، تيم نساجی ميزبان تيم شهرخودرو بود و در همان 15 دقيقه ابتدايــی بازی اميرمهدی جانملكی ۹1 ساله با يك ضربه سر ديدنی تكگل اين ديدار را به ثمر رساند. با اين پيروزی نساجی با ۹2 امتياز و صعود بــه رده دوازدهم جدول، فعال به آرامش رســيد تا برای بقا در اين فصل بسيار اميدوار شود. شهرخودرو نيز با همان 37 امتياز در رده هفتم جای گرفت.

اما در مسجدســليم­ان اتفاق جالبــی رخ داد؛ دو تيــم نفــت مسجدســليم­ان و ذوبآهن نياز

مبرم به هر 3 امتياز بازی برای فرار از قعر جدول داشتند و در حالی كه ذوبآهن مهمان بود، در نيمه اول با 3 گل پيــش افتاد. در نيمه دوم، محمودفكریس­رمربینفتبه­نحوه گل خوردن شاگردانش مشكوك شــد و دست به تعويضهايی زد تا بلكــه بازی در نيمه دوم به ســود تيمــش تمام شــود. البته حدس فكری روی گلهای خورده تيمش درست بود و حاضران در ورزشگاه ظاهرا به مشكوك بودن 3 بازيكن اعتقادداشت­ند؛بااينحالشا­گردان فكری در نيمــه دوم 3 گل زدند تا بازی با نتيجه3-2 به سود ذوبآهن به پايــان برســد. ذوبآهن با 26 امتياز و نفت مسجدسليمان با 28 امتياز به ترتيب در رده چهاردهم و سيزدهم جدول قرار دارند.

با ايــن نتايج، ســقوط تيم ماشينســاز­ی به ليگ دسته اول قطعی شــد و 3 ديدار هفته پايانی برای اين تيم تبريزی تشــريفاتی خواهد بود اما برای ديگر تيمها، 3 هفتــه حســاس و نفســگير در انتظارشان است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran