KHABAR VARZESHI

درهفتههايآ­خرهمهحرفاز رمالوجادوگ­رميزنند

-

محمــود فكري بعــد از شكســت 2-3 تيمش برابر ذوبآهن دست به افشاگري زد و بازيكنان تيمش را در نيمه نخســت بازي متهم به تباني كرد و حتي از كميته اخالق خواســت به اين مسئله ورود كند. اين موضوع واكنش باشگاه ذوبآهن را به همراه داشت. مجتبي فريدوني مديرعامل باشگاه ذوبآهن در اين باره ميگويد: «اين روزها هر كس كه ميبازد چيزي ميگويدوبها­نهايميآورد.بههرحالاون­يزتحتفشار است. نفت نيمه دوم خوبي داشت و اگر بحث كمكاري بود، اين تيــم بايد در نيمه دوم هم بد بازي ميكرد و ديگر دو گل برايشــان به ثمر نميرسيد. به هر حال ايشان مربي آن تيم است و نميدانم بين خودشان چه اتفاقاتي رخ داده اســت. فضا به گونهاي اســت كه در هفتههاي آخر همه به دنبال مقصري به جز خودشان ميگردند و حرف از زميــن و زمان و رمال و جادوگر ميزنند.هركسيميتوا­ندچيزيبگوي­د،ولياظهارات بقيه به ما ربطي ندارد.»

محمود فكري سرمربي تيم نفت مسجدسليمان در بخشــي از صحبتهايش در پايان بازي ذوبآهن گفت:«عذرخواهيمي­كنمازمردم.ميتوانستيم­مثل

نيمه دوم سالم بازي كنيم و بازي را با برد بيرون بياييم. در نيمه اول همه كاري كرديم تا حريف برنده از ميدان خارج شود. بايد عذرخواهي كنم بهخاطر مسائلي كه در فوتبال ما هســت كه شايد هيچ نيرويي نيست كه بخواهندجلو­ياينمسائلر­ابگيرند.خواستهوارا­دهاي براي جلوگيري از اين اتفاقات نيست. در رابطه با نيمه اول نميشــود صحبت كنيــم اما در نيمــه دوم با تعويضهايي كه انجام داديم به بازي برگشتيم، حريف هم موقعيتهايي داشت. با توجه به اينكه بازيكنان ما در نيمه دوم ميخواســتن­د بــازي را تغيير بدهند، موقعيتهاي گل زيادي به وجــود آورديم. دو گل را جبران كرديم اما ميتوانستيم به گل سوم هم برسيم. توپ را به تيرك دروازه هم زديم اما متأسفانه زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نميرسد. نميتوانم قبول كنــم كه بازيكنانم اينقدر راحــت اجازه بدهند گل بخوريم و يا به حريف موقعيت بدهيم. صحبت ديگري ندارم فقط عذرخواهي ميكنــم. من از فوتبال پاك عذرخواهــي ميكنــم. از مــردم مسجدســليم­ان عذرخواهي ميكنم. انشاءا... ديگر چنين فوتبالي در ليگ و كشورمان نبينيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran