KHABAR VARZESHI

فغانيداورش­جاعياست

-

روز گذشته حميد مطهري به جاي يحيي گلمحمدي در نشست خبري پيش از بازي با استقالل حضور پيدا كرد كه حرفهاي او را ميخوانيد.

فوتبال بازي مرگ و زندگي انگليســيه­ا يك ضربالمثــل دارند كه ميگويند فوتبال مسئله بين مرگ و زندگي اســت ولي ما نگاه خودمان را داريمكهاين­طورينيستوم­عتقديم فوتبالقشنگ­يهايخاصخود­شرا داردوهميشه­نگاهمانطور­يبودهكه قابل احترام رفتار كنيم چون در باشگاه بزرگي هستيم و در اين باشگاه ياد گرفتهايم به رقيب احترام بگذاريم.

استقالل تيم قابل احترامي براي ماست در رابطه با بازي پنجشــنبه بايد بگويم استقالل تيم قابل احترامي براي ما بوده است. هميشه رقابت بوده ولي خوب است كه اين رقابت جوانمردانه باشد و اتفاقات خوبي بيفتد وهوادارانل­ذتببرند.تيميكهقهرم­انليگشدهوب­هفينال آسيا رفته، شما حتم بدانيد كه تمركزش روي فوتبال است وبهخاطرهمي­ناستكهقهرم­انشديم.تمركزمانهم­يشه روي فوتبال است و دوست داريم كار خودمان را جلو ببريم. بازي سختي داريم ولي بچههايمان هميشه نشان دادهاند كارهــاي بزرگي كردهاند. در خيلي از بازيها نفرات كامل نداشــتهاي­م ولي تيم ما نشان داده كه به معناي واقعي يك تيم است و همه سعي ميكنند جور همديگر را بكشند.

ميخواهيم استقالل را ببريم و ماه خوبي براي هواداران بسازيم دربي يك بازي ويژه اســت. اول ميخواهيم يك بازي قابــل احترام انجام دهيم و در نهايت برد را به هواداران تقديمكنيم.هميشهاتحاد­مانراحفظمي­كنيموتمام مشكالتمان را براي اين بازي فراموش ميكنيم، چون اصال اين حق را نداريم كه بخواهيم صحبت كنيم. چون خيلي از هواداران روزشــان، ماهشــان و هفتهشان را پيروزي ما ساخته ميشــود و زندگي آنها در شرايط بهتري قرار خواهد گرفت.

استقالل را خوب آناليز كرديم خيلــي خوب اســتقالل را آناليــز كردهايــم. امروز (چهارشــنبه) هم جلســه آخر آناليز را داريم. سعي ميكنيم موارد تاكتيكي را در زمين اجرايي و عملياتي كنيم.هميشهكادرف­نيپرسپوليس­بهدنبالانج­اميك بــازي قابل احترام و ميخواهيــم در نهايت تاكتيك خودمان را به تيم حريف ديكته كنيم. ميخواهيم بازي را كنترل كنيم و به نتيجه برسيم. نميخواهم به نكات فني ريزتر اشاره كنم و پنجشنبه خودتان خواهيد ديد.

بايد الگوي خوبي براي جوانان باشيم ماكهدرباشگ­اههايبزرگك­ارميكنيم،بايدبدانيم­كجا

هستيم.مابايدهميش­هادبياتخوب­ياستفادهكن­يمولي متأســفانه بعضي از آقايان از ادبيات سخيفي استفاده ميكنند و اين خوراك بدي به جامعه و جوانان میدهد وبهنظرمهمي­شهبايددرآر­امشكارمانر­ابكنيم. به نظرم ما به عنوان مدير، بازيكن و مربي در اين دو باشگاه وظيفه داريم با احترام حــرف بزنيم و الگــوي خوبي براي جوانان باشيم.

وضعيتسيدجا­للمعلوم نيست!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran