KHABAR VARZESHI

کيایی:پرسپوليسبب­ردهفته رؤیایيمنکا­ملميشود

-

هرچه فكر ميكنيم، دليلي براي احتياط دو مربي در دربيجامحذف­يپيدانميكن­يم.خوشبختانها­ينبازي مساوي ندارد و دو تيم بايد از همان اول بازي به فكر گل زدن و بردن باشند. مجيدي معموال تفكرات هجومي دارد با اينكه آمار گلزني تيمش در ليگ بيستم چندان جالب نيست. يحيي هم آنقدر مهره هجومي دارد كه اصالبهدفاع­فكرنكند.ساختاردفاع­يپرسپوليسب­هتر از استقالل اســت هرچند استقالل هم از وقتي با سه مدافع مركزي و مثل زمان استراماچون­ي بازي ميكند، كمتر گل ميخورد و بيشتر برنده ميشود.

استقالل براي اين بازي سرشار از انگيزه است و به قولمعروفچي­زيبرايازدس­تدادنندارد.حتيخود مجيديهمبرا­يبردنپرسپو­ليسكليانگي­زهشخصي دارد اما پرسپوليسيه­ا هم ميخواهند همه جامها را درو كنند و در اين راه بايد استقالل را از سر راه بردارند.

عناصرتكنيك­يدوتيمودرب­يبازهايآنه­ابهحدي زيادند كه ميتوان انتظار يك بازي زيبا و حتي پرگل را داشــت. مث ًال با وجود مهدي ترابي و مهدي قايدي، مربياندوتي­مميتوانندب­هفكراينباش­ندكهاساسكا­ر هجومي تيمشان را روي اين دو نفر بنا كنند. هر دو نفر هم در ســمت چپ بازي ميكنند و مسلما اين بازي ميتواند براي مدافعان راست دو تيم فوقالعاده سخت باشد.

ختم كالم اينكه مردم انتظار يك بازي زيبا را دارند كه انتظار زيادي هم نيست. در نهايت اميدواريم بازي پرگل شود و البته تيمي كه بهتر بازي ميكند، برنده شــود و بعد از بازي هم خبري از بهانههاي تكراري و كليشهاينبا­شد. اگــر بگوييم مهمتريــن رويداد ورزشــی كه در طول سال داخل كشور برگزار میشود دربی بزرگ پايتختاستد­روغنگفتيم.جدال سنتی پرســپوليس و استقالل آنقدر حســاس و جذاب است كه مردم از چند روز قبل به استقبال اين بازی میروند. دربی نه تنها فوتبالیها را درگيرخودمی­كندبلكهبسي­اریازهنرمن­دان كشور هم ريز به ريز اخبار اين بازی را دنبال میكنند و اميدوارند تيم محبوبشان برنده شود. به بهانه دربی پيشرو به سراغ چند تن از هنرمندان مطرح كشــور رفتيم و از آنها خواستيم دربی را پيشبينی كنند. نظرات جالبهنرمند­انرادرگزار­شزيرمیخوان­يد.

ديرباز: پرسپوليس دربي را ميبرد بازيگر ســينما و تلويزيون كه به شدت هم پرسپوليســ­ي اســت در خصــوص دربي جامحذفي گفت: به نظرم بازي بسيار جذابي خواهد شد. دو تيم اصال نميخواهند حذف شــوند و همين موضوع هيجان بازي را زياد خواهدكرد.پيشبينيمنب­رتريپرسپول­يس اســت و اميدوارم تيم محبوبــم دربي را با پيروزي پشت سر بگذارد.

غفارمنش: اگر استقالل ببرد پيروزي غيرت بر يك جريان است بدون شك يكی از متعصبترين هنرمندان استقاللی كشور امير غفارمنش بازيگر تئاتر و تلويزيون اســت. اميــر در خصوص دربي پيشرو گفت: نميدانم چه خواهد شد. همه

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran