KHABAR VARZESHI

رادوشويچ هنوزشكورير­انبخشيدهاس­ت؟!

-

بوژيدار رادوشويچ پس از بازگشت به ايران در مصاحبهاياز­همهتشكركرد­هاستغيرازي­ك نفر! گلر كروات ســرخها درباره بازگشت به تهران و پرســپوليس بعد از غيبتي طوالني مدت گفت: اول از همه بايد بگويم خوشحالم از اينكه به خانه دوم خودم برگشتم. اميدوارم دوباره بتوانم شروع خوبي داشته باشم. خيلي مشتاق بودم كه در تمرينات تيم حاضر شوم.

اودربارهنگ­رانيهوادار­انبابتجداي­ياش و پيامهايي كه در اين رابطه ارسال ميكردند گفت: من هميشه با آنها در ارتباط بودم. آنها حمايتخوبيه­ميشهازمندا­شتندوجادار­د از اين حمايــت آنها قدرداني كنــم. بايد از سرمربيتيمآ­قايگلمحمدي­نيزتشكركنم. همانطوركهق­بالهمگفتما­يشان(سرمربي) به من انرژي خوبي دادند تا بتوانم كارم را در پرسپوليس ادامه دهم. اما شايد بخش جالب مصاحبه كوتاه اخير رادوشوويچ آنجايي باشد كه گفت: «همينطور بايد از آقاي سميعي و هيئتمديره محترم باشگاه تشكر كنم و آنها هم ســعي كردند و آن قراري كه با يكديگر داشــتيم را عملي كردنــد.» اگر دقت كرده باشيد ســنگربان كروات پرسپوليس در اين مصاحبه از همه و جعفر ســميعي و اعضاي هيئتمديره باشگاه هم تشكر كرده اما اسمي از ابراهيم شكوري نبرده است. به نظر ميرسد برخالف اخبار منتشــر شده از سوي باشگاه پرسپوليس هنوز بوژيدار رادوشويچ معاون و سخنگوي اين باشگاه را نبخشيده باشد.

الزم بــه يادآوري اســت در يكي دو ماه گذشــته بحث جدايي رادوشــويچ، يكي از اصليترين بحثهاي هواداران پرسپوليس بوده اســت. تالشهايي براي بازگشت اين بازيكن انجام شــد اما با وجود شروع مجدد ليگ، خبري از حضور دروازهبان كروات نشد! در آن مقطع ابراهيم شــكوري ســخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره اين بازيكن گفت:

اودرخواسته­اييداشتكهب­اشگاهكامال بادرخواسته­اياوموافقت­كردهوبهاوگ­فتيم بــه ايران بيايد تا كليــه مطالباتي كه دارد را دريافت كند و فكر ميكنم دو يا ســه بار نامه ارســال كرديم و منتظريم كه بيايد و تيم را همراهي كند چون ما دو جام نزديك داريم. باشگاهكليه­درخواستهاي­اوراپذيرفت­هوهم مكتوب و هم شفاهي به او اعالم كرده است.

بوژيدار رادوشــووي­چ درباره اظهارات سخنگوي باشــگاه پرسپوليس هم جواب داد:«ابراهيمشكو­ريآخرينشخص­ياست كــه بايد در مورد من و پرونده من صحبت كنــد. همــه اين مســائل به خاطــر او و بياحتراميه­ايش به من و خانوادهام ايجاد شده اما حاال صحبت ميكند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran