KHABAR VARZESHI

استقاللراه­يجزقهرماني­درجامحذفين­دارد

-

سيروسدينمح­مديهافبكمل­يپوشسابق استقاللمعت­قداستآبيپو­شانبايدباف­راموش كردن دربي بــه دنبال موفقيت در بازيهاي آيندهجامحذ­فيباشند.

اســتقالل پس از پشــت سر گذاشتن پرسپوليس در جامحذفي اين بار در ليگ مقابل نفت مسجدسليمان قرار ميگيرد. ارزيابي شما از بازي دو تيم چيست؟ به اعتقاد من نفت مسجدســليم­ان اين روزها شرايط خوبي ندارد و حاشــيههاي اطراف تيم نيز كار محمود فكري را ســختتر از گذشــته كرده است. در آن سو استقالل نيز هميشــه يك ايراد داشته و دارد. خاطرم هستهروقتكه­دربيراميبر­ديمكاربراي­مانمقداري ســخت ميشــد و بازي بعدي را باب ميلمان نتيجه نميگرفتيم. در چنين شــرايطي بازيكنان بايد بازي دربي را فراموش كرده و با تمركز حداكثري به بازي با نفت مسجدسليمان فكر كنند تا بتوانند دست پر از اين بازي خارج شوند.

حضورمحمودف­كريبهعنوان­سرمربيابتد­ايفصل استقالل،تاچهميزانم­يتواندحساس­يتهاياينبا­زي را افزايش دهد؟ بيشك ديدار با استقالل براي محمود فكري همواره از حساسيتخاصي­برخورداراس­ت به خصوص آنكه او در ابتداي فصل هدايت آبيپوشان را به عهده داشــت و در حالي از تيم كنار گذاشته شــد كه نتايج بدي با اســتقالل نگرفته بــود. باالخره با آن شــرايطي كه او از استقالل جدا شد بايد منتظر ديداري تماشــايي از ســوي دو تيم باشــيم اما آنچه كه مهم اســت ما همگي از خانواده استقالل هستيم و نبايد اتفاقات فوتبالي باعث ايجاد حاشيه براي پيشكسوتان و باشگاه شود.

با رفتن محمود فكري از نساجي به استقالل تمامي دستياران استقاللي او نيز با او همراه شدند اما شما ترجيح داديد از رفتن به اســتقالل صرفنظر كنيد. دليلشچهبود؟ دليلخاصيند­اشت.شماخودتانش­اهدبوديدزم­انيكه من به درخواســت علي اميري مديرعامل وقت باشگاه نساجي به كادر فني تيم اضافه شدم محمود فكري در ليگ يك مشغول مربيگري بود و با آمدن ايشان من به مديرعاملبا­شگاهگفتماج­ازهبدهيدمن­ديگربهتمري­نات نيايم تا دست فكري براي انتخاب دستيارانش باز باشد اما علي اميري به من گفت شما به خواست باشگاه اينجا هستيد و كسي نميتواند مانع حضور شما باشد و پس از آن با همدلي هرچه تمامتر روزهاي خوبي را به همراه محمودفكريو­ديگراعضايك­ادرفنيبراي­نساجيرقم زده بوديم تا اينكه ابتداي فصل به يك باره بحث حضور محمود فكري در استقالل مطرح شد و من ترجيح دادم

با آرامش از همكاري با فكري و استقالل صرف نظر كنم.

نكته خاصي از بازي دربي براي گفتن داريد؟ با گذشــت چند روز از دربي تنها نكتهاي كه بايد به آن اشاره داشــت فراموش كردن بازي است. استقالل به خوبي از سد رقيب ســنتي خود گذشته و بازيكنان و هواداران همگي شاديهاي خود را نيز انجام دادهاند و حاالبايدبا­تمركزهرچهب­يشتربهدنبا­لبهدستآورد­ن جامحذفــي بود. بــا توجه به حضــور تيمهاي خوب باقيمانده در جامحذفي الزم است استقالل با فراموش كردن بازي دربي به دنبال كسب موفقيت در بازيهاي جامحذفي باشد.

فكر ميكنيد استقالل موفق به كسب جامحذفي خواهدشد؟ استقالل راهي جز قهرماني در جامحذفي ندارد چرا كه با توجه به از دســت دادن قهرماني در ليگ اكنون بايد تمام توان خود را صرف قهرماني در جامحذفي كند تا بتواند از اين طريق دل هواداران را شــاد كند و رسيدن به اين مهم نيازمند آن است كه آبيپوشان در ادامه راه با قدرت هرچه تمامتر مقابل حريفان صفآرايي كرده و پيــروز ميــدان

باشند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran