KHABAR VARZESHI

بهدنبالبرد­بدونيحيی

-

هفته بيستوهشــت­م ليگ برتر؛ سهشنبه 29 تير ؛1400 ساعت ؛21:15 استاديوم سردار قاسم سليماني داور: مهدي سيدعلي كمكها: يعقوب حجتي و حميدرضا افشون پرسپوليسدر­هفتهبيستوه­شتممهمانما­شينسازي اســت. تيمي كه به دســته اول ســقوط كرده اما در هفتههاي پاياني ارائهگر بازيهاي خوبي برابر حريفان اســت. به طور مثال اين تيم در اصفهان و در استاديوم نقش جهان ارائهگر بازي خوبي برابر سپاهان بود و در نهايت با يك گل شكست خورد.

ماشينسازي بدون شك برابر پرسپوليس هم خوب بازي میكند. به نظر نميرسد شائبه در نظر گرفتن پاداش از ســوي باشــگاه ســپاهان براي ماشينسازي درست باشــد چرا كه بازيكنان همه تيمهاي شهرســتاني خواه ناخواه به دنبال نمايش خوبدربرابر­تيمهاياستق­اللوپرسپول­يسهستند و نيــازی به پاداش هــم ندارند به ايــن خاطر كه نمايششاندر­اينبازيديد­هميشودودرس­رنوشت آيندهآنهاد­خيلخواهدبو­د.ازسوييبايد­بهايننكته اشاره كنيم ماشينسازي پيش از بازي با پرسپوليس هم در برابر تيمهايي كه به ميدان رفت با همه توان بازي كرد؛ همانطور كه اشاره شد يكي از اين تيمها

سپاهان بود. بعد از باخت در مرحله يكچهارم نهايي جامحذفي حاال همه حواس پرسپوليس به سه بازي پاياني اســت؛ اينكه با كسب حداكثر امتيازات الزم براي پنجمين فصــل متوالي به قهرماني ليگ برتر دستيابدكها­نصافاكاربز­رگياست.كاريكهناكا­مي در جامحذفي را پوشش خواهد داد و از سويي موجب ميشودشاگرد­انيحييگلمح­مديباروحيه­ايباال در انتظار بازيهاي هاي خود در مراحل بعدي ليگ قهرمانان آسيا باشند. صرف نظر از نتيجهاي كه در اين بازي رقم خواهد خورد فوتبال براي ماشينسازي ادامه دارد و اينكه تصميم گرفته بعد از سقوط به ليگ يك باز هم در برابر حريفان ارائهگر بازي خوبي باشد يك گام رو به جلو است و اين ميتواند موجب بازگشت زودهنگام اين تيم به ليگ برتر شــود. به واقع ماشينسازي اگر ميخواهدبهل­يگبرتربازگ­رددازهماكن­ونبايدبهدن­بال نمايش خوب در بازيهاي فصل آتي ليگ يك باشد و برنامهريزي كند به اين خاطر كه فردا دير اســت و در فوتبال هم لحظهها مهم است. و در نهايت بايد به اين نكته اشاره كرد پرســپوليس براي قهرماني نياز دارد ضربات آخر را محكمتر بزند و به بردهاي قاطعتري در برابر حريفان دســت يابد حتی بدون گلمحمدی كه امشب محروم است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran