KHABAR VARZESHI

هنگامپور:ليگمتمركزك­يفيتراپایي­نميآورد

-

تيمبسكتبال­شهرداريبند­رعباسمنحل شد و امتياز آن به صنايع پشتيبان ورزش هرمزگان واگذار شــد. رضــا هنگامپور، سرمربي اين تيم در خصوص اين انتقال ميگويد: «با توجه بــه اتفاقاتي كه براي نماينــده هرمزگان رخ داد امســال با نام صنايع پشتيبان در ليگ شركت ميكنيم وهمينتغيير­اتدررأسباش­گاهباعثشد تا تيم ديرتر از ساير رقبا بسته شود. هم در بحثآغازتمر­يناتوهمدري­ارگيريعمال از ســاير تيمها عقب افتاديم و به همين دليــل اكنون در يكی، دو پســت نياز به تقويت و جذب بازيكن داريم.»

او در ادامــه تأكيــد ميكنــد: «در يارگيرينتو­انستيمگزين­ههايمدنظرم­ان را جذب كنيم، درخواست جذب بازيكن خارجي را به باشگاه داديم و خوشبختانه باشــگاه هم از خريد بازيكــن خارجي استقبالكرد.بارايزنيها­يانجامشدهف­كر ميكنم ۲ بازيكن خارجي مد نظرمان را از هفته دوم در اختيار داشته باشيم اما قطعاً به هفته اول نخواهند رسيد.»

ليگ بسكتبال همانند فصل گذشته بدون تماشــاگر و به صورت متمركز در تهرانبرگزا­رميشود.اينمسئلهنا­رضايتي بعضي از تيمهاي شهرستاني را به دنبال داشته اســت. بر اين اســاس هنگامپور ميگويد: «متأسفانه فدراسيون با وجود اصرار باشــگاهها­ي شهرســتاني براي برگزاري ليگ به صورت رفت و برگشت و غير متمركز باز هم تصميم گرفت تا ليگ به صورت متمركز و در تهران برگزار شود. دليليكهفدر­اسيونبرايب­رگزاريبازي­ها به صورت متمركز عنوان ميكند، بيماري كروناستاما­ماشاهديمكه­ليگهايديگر كشورها نه تنها به صورت رفت و برگشت

برگزار ميشود حتي تماشاگران هم اجازه حضور در سالنها را پيدا كردهاند.»

او همچنين بيــان ميكند: «قطعاً برگزاري ليگ به صورت متمركز كيفيت را پايين ميآورد. اين نوع برگزاري فشــار زيــادي را به تيمهاي شهرســتاني وارد ميكندوهزين­ههايشانچند­برابرميشود ودرعينحالك­امالبهنفعت­يمهايتهران­ي است.اينهاموارد­يهستندكهدر­بلندمدت ودرشرايطحس­استأثيرخود­شانرانشان ميدهند. از سوي ديگر برگزاري ليگ به صورت رفت و برگشــت به نفع بازيكنان مليپوشوجوا­نترهاست،زيراهمهاها­لي بســكتبال ميدانند كه بازي در گرگان و اصفهان چقدر ســنگين است. حضور در سالنها و تجربه جو بازي در هر شهر قطعاً به رشد بســكتبال ملي و افزايش تجربه بازيكنان كمك خواهد كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran