KHABAR VARZESHI

چرا نبايد حريفـان ما قهرمـــانآ­سـيا شونــد؟

-

فرهاد مجيدي به وعده خود در مورد حرف زدن پيرامون حذف استقالل از ليگ قهرمانان عمل كرد و پس از پايان مسابقه با مس رفسنجان در اين رابطه صحبت كرد. حرفهاي سرمربي استقالل را بخوانيد.

بازي بســيار سختي بود و از همه شاگردانم راضي هستم. در نيمه اول فقط يك موقعيت به حريف داديم كه از قضا همان هم به پنالتي بدل شــد. 14 هفته است كه نباختهايم و اميدوارم اين روند را تا پايان رقابتهاي اين فصل ادامه دهيم.

پنالتي دوم استقالل به نظر من درست بود. در آن صحنه دقيقا ياد جدال با پرســپوليس افتادم كه صحنهاي كامال مشابه رخ داد و داور پنالتي نگرفت ولي مقابل مس رفسنجان قاضي ميدان به درستي اعالم ضربه پنالتي كرد.

از بابك مرادي هم به لحاظ فني و هم از نظر اخالقي راضي هستم. در اين روزها نديدهام كه بازيكنان اســتقالل در فضاي مجازي نسبت به بازي نكردن خودشان

اعتراضي داشته باشند البته بازيكني كه از بازي نكردن ناراحت نشود، فوتباليست نيست.بابكبازيكن­خوبياستولي­چوندرپستاو­دوبازيكنخو­بديگرداشتي­م، ترجيح داديم مرادي را در فهرست نفرات اين مسابقه نگذاريم.

حذف شدن استقالل و پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا به معناي واقعي كلمه يك فاجعه است چون آسيا بايد به حضور اين دو تيم در مسابقات خودش افتخار كند نه اينكه به همين راحتي ما را كنار بزنند. متأســفانه به امكانات داريم، نه حرفهاي هستيمونهفد­راسيونفوتب­الايرانزور­دارد.خبدرچنينشر­ايطيچرانبا­يدحريفان ما قهرمان شوند؟ به مصاحبههاي قبلي من مراجعه كنيد و ببينيد آن روزهايي كه يك عده ميگفتند فرهاد مجيدي به دنبال بهانه اســت، من دقيقا همين شرايط را ميديدم. مديران وقت باشــگاه استقالل اصال جواب تلفن من را نميدادند. قرار بود شيمبااستقا­لليشودوهمر­اهبامابراي­جدالباالها­للبهامارات­پروازكندول­يمديران

وقت باشگاه قرارداد را براي او نفرستادند و حضور اين بازيكن در استقالل منتفي شد. دو سال است كه تيمهاي ايراني نميتوانند ميزبان باشند. چرا استقالل و پرسپوليس بايد به عربستان بروند و مقابل چشم تماشاگران عربستاني بازي كنند؟ استقالل كه صدرنشــين گروه خودش شده بود چرا بايد براي بازي با الهالل به امارات ميرفت؟ تمام بازيهاي ليگ امارات در آن مقطع با تماشاگر برگزار ميشد ولي الهالل با نفوذ خود كاري كرد تا بازي ما با اين تيم نه تنها در تهران برگزار نشــود بلكه در دبي هم بدون تماشاگر باشد. براي همين فصل اگر استقالل از ليگ قهرمانان كنار گذاشته نميشــد، جدال پليآف با بنيياس بايد كجا برگزار ميشد؟ سه كشور را خودشان انتخاب كرده بودند كه بايد در يكي از آنها بازي ميكرديم.

حذف شدن استقالل و پرسپوليس از گردونه ليگ قهرمانان آسيا بسيار تلخ و دردناك استوليمتأس­فانهمقصران­ايناتفاقحا­المسئوليته­ايباالتريگ­رفتهاندوبه­ماميخندند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran