KHABAR VARZESHI

مجيديدرمسي­ردايي!

-

سرمربيجوان­استقاللكمك­مدرمسيرمصا­حبهها و برخورد با منتقدان تغيير ميكند، درست مثل راهي كه علي دايي زماني رفت... فرهاد مجيدي در ســومين دوره حضــورش در تيم اســتقالل چهرهاي نســبتا متفاوت با فرهاد مجيدي كه در فصل هجدهم و نوزدهم به تيم استقالل اضافه شد از خود بروز داده است.

زماني كه فرهاد به جاي وينفرد شفر هدايت استقالل را به دست گرفت، تحمل انتقادي نسبت به شــيوه بازي تيمش نداشــت. او وقتي به جاي آندرهآ استراماچون­ي هدايت استقالل را به دست گرفت هم شــرايطي مشابه داشــت و تاب هيچ انتقادي نســبت به عملكرد تيمش را نداشت و با قدرت از آن دفاع ميكرد.

مجيدي زماني كه به جــاي محمود فكري در نيمفصل دوم ليگ برتر بيستم هدايت استقالل را در دست گرفت، نيز به همين مسير رفت اما رفته رفته و با رسيدن به پايان فصل، اين شرايط در او تا حد زيادي تغييركرد.

مجيدي كــه در اين مدت بــا مربيان داخلي و خارجي در اســتقالل همكاري كرده حاال و در فصل بيستويكملي­گبرترنسبتب­هانتقاداتي­كهازتيمش ميشودواكنش­هاييآرامتر­ومنطقيتروب­عضاهمسو با منتقدان دارد.

فرهــاد مجيدي در هفتههاي گذشــته و در شرايطيكهحت­يخبرنگاران­حاضردرنشست­هاي خبري انتقادي نســبت به بازي تدافعي اين تيم مطرح نميكردند، با آگاهي از انتقاد كارشناسان در رسانهها شخصا به اين موضوع اعتراف كرد و گفت: «تيمم زيبا بازي نميكند و اين فوتبالي نيست كه خودم دوست دارم».

فرهادمجيدي­درنشستخبري­پيشازديدار مقابل مس رفسنجان، اين بار صراحتاًً اعالم كرد: «واقعيت اين اســت كه ما در بازي قبل خوب ظاهر نشــديم و فوتبــال خوبــي را ارائه نكردهايم». اين خودزني از ســوي فرهاد مجيديدومفه­ومواضحداشت؛اولاينكه تشر جدي و محكمي به بازيكنان تيمش زد تا آنها را به خــود بياورد و دوم اينكه جلــوي انتقادات بيشــتر را گرفت و به پيشكسوتان و كارشناساني كه از تيمش انتقاد ميكنند فهماند كه خودش هم از وضعيت حاكم بر استقاللي كه هدايتش را در دست دارد راضي نيست.

اينخودزنيب­هسبكفرهادم­جيدييك مفهومديگره­مداشتوآناي­نكهسرمربيج­وان استقاللكمك­مبهلحاظتجر­بيبهشرايطي­ميرسد كه در صحبتهايش با سياست بيشتري رفتار كند. اين اتفاقات شبيه به روزهاي اول سرمربيگري علي دايي اســت و مجيدي مخاطبانش را به ياد شهريار فوتبال مياندازد.

زماني كه علــي دايي در اوج جواني هدايت تيم ســايپا را در دست گرفت، تقريبا هر هفته رسانهها و كارشناسان از تيمش انتقاد ميكردند و در واكنش به اين انتقادها دايي با همه سرشاخ ميشد اما اين رويه علي دايي رفته رفته در ســالهاي بعد از بين رفت و آقاي فوتبال ايران با آرامش بيشتري نسبت به انتقاد كارشناسان عكسالعمل نشان ميداد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran