KHABAR VARZESHI

استقاللدرچ­هپستهاييبا­زيكنميخواه­د؟

-

فرهاد مجيــدي خبر از جذب چهــار بازيكن داد كه ميتواند انقالبي در تيم به پا كند. سرمربي استقالل ۴ بازيكن ديگر را براي تيمش ميخواهد و مذاكرات اوليه را هم انجام داده است. حضور دو بازيكن خارجي قطعي شدهودوبازي­كنداخليهمق­راراستبهاي­نجمعاضافه شــوند اما استقالل در چه پســتهايي نياز به جذب بازيكن دارد؟

درواز ‌هبان‌ هيچ تيمي در تاريخ ليگ برتر سه دروازهبان سر حال در تيمش نداشــته و مجيدي خيالش از اين پست راحت است و حتي احتمال جدايي مظاهري هم وجود دارد و آبيها در اين پست خريد نميكنند.

خط‌دفاع‌ بهترين خط دفاع ليگ برتر بدون شك نيازي به تقويت ندارد و ســه بازيكني كه در دفاع مياني قرار ميگيرند نظر مجيدي را جلب كردند. اضافه شدن عارف غالمي همجايخاليد­راينپستباق­ينميگذاردو­بعيداست مجيدي دنبال مدافع مياني باشد.

وين ‌گبك‌ سيستم بازي استقالل دو وينگبك دارد. سلماني در چپ جايگاه ثابتي دارد و روي نيمكت هم بابك مرادي و متين كريمزاده گزينههاي مجيدي هستند. اضافه شدن ابوالفضل جاللي هم باعث ميشود فرهاد نيازي بهبازيكندر­اينپستنداش­تهباشداماش­رايطدرسمت راست متفاوت است. وريا غفوري هفتههاي زيادي را به دليل مصدوميت از دست داد و فرهاد مجبور شد يامگا رادراينپست­بازيدهد.هرچنديامگا­بازيكنتخصص­ي

همين پست است اما فرهاد او را براي تقويت خط حمله جذب كرده است. مجيدي يك گزينه جوان و سرحال براي جاي خالي وريا ميخواهد تا خيالش از اين پست راحت شود.

هافبك‌مياني‌ مجيديدرسيس­تمجديدخودا­زدوياسههاف­بكمياني در هر بازي اســتفاده ميكند اما از بازيكنانش رضايت ندارد. او به سعيد مهري اصال اعتقادي ندارد و رضاوند را هم نيمكتنشــي­ن كرده و كار به جايي رسيده كه رضا آذري بيشتر بازي ميكند. نيكنفس و مهديپور هم چندان خالقانه بازي نميكنند و قدرت رهبري الزم را ندارند تا مجيدي در بعضي از بازيها به روزبه چشمي هم زمان دهد. استقالل در ميانه ميدان شايد هافبك دفاعينخواه­دامانيازبه­هافبكيدارد­كهتهاجميبا­شد و احتمال جذب دو بازيكن در خط هافبك بسيار زياد است. به نظر ميرسد فرهاد قصد دارد دو بازيكن را براي ميانه ميدان جذب كند.

خط‌حمله‌ فرهاد بارها اعالم كرده از ژستد راضي است اما رضايتش از ديگر بازيكنان را اعالم نميكند. از طرفي جاي خالي بازيكن خالقي مثل قايدي در استقالل حس ميشود. فرهاد ميتواند يك خارجي براي پر كردن جاي قايدي به تركيب تيمش اضافه كند يا يك مهاجم تمامكننده براي نيمكتنشــي­ني ژستد به استقالل بياورد. در هر صورت اســتقالل حداقل يك بازيكن براي نوك خط حمله يا مهاجم ســايه جذب خواهد كرد و بايد شاهد تغييرات در خط حمله هم باشيم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran