KHABAR VARZESHI

حملهاستقال­لبهحقپخشبا­کمكپرسپولي­س

حرف مشترك آجورلو و صدري

-

در معدود اظهار نظرهاي مديران عامل دو باشگاهاستق­اللوپرسپول­يسپسازحذف از آسيا يك موضوع مشترك وجود داشت كه نشــان ميدهد عزم سرخابيها براي بازگشت به آسيا جدي است.

در ســالهاي اخير همــواره يكي از موضوعــات مهــم در ارتباط بــا بحث درآمدزاييب­اشگاههايلي­گبرتريياهم­ان تيمهاي حرفهاي كه مد نظر كنفدراسيون فوتبال آســيا هســتند، موضوع داشتن تلويزيونخص­وصيياحقپخش­تلويزيوني از سوي نهادهاي دولتي بود.

بحثي كه بارها و بارها از سوي مديران اســبق فدراســيون فوتبال با مسئوالن سازمانصداو­سيمامطرحشد­هوبههمين دليل نشســتهاي مشــترك متعددي برگزار شد اما در نهايت هرگز به سرانجام نرسيد و ســازمان صدا و سيما راضي به پرداخت حق پخش واقعي تيمها به ويژه دو تيم استقالل و پرسپوليس نشد.

دو باشــگاهي كــه در حين پخش مسابقاتشان­ازتلويزيون،بيشتريندرآ­مد تبليغاتي شامل حال سازمان صدا و سيما ميشود اما تا امروز نتوانستهان­د حق كامل

و واقعي خود را از پخش مسابقاتشــ­ان دريافت كنند.

البته در فصل نوزدهم ليگ برتر و طي تفاهمنامها­ي بين فدراســيون فوتبال و ســازمان صدا و سيما قرار شد درصدي از تبليغات تلويزيوني از طريق سازمان ليگ به باشــگاهها پرداخت شود كه البته بنا بر اظهاراتگذش­تهمديرانعا­ملباشگاهها­ي ليگ برتري اين مبلغ حتي 10 درصد آن چيزي كه بايد باشد هم نيست.

لذا در ۴۲ ســاعت گذشته پس از اعالم كنفدراســي­ون فوتبال آسيا در ارتباط با حذف استقالل و پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا، آجورلو و صدري مديرانعامل­استقاللوپر­سپوليسدر مذاكراتي كه ظاهرا به شكل خصوصي بــا يكديگر داشــتهاند، در ايــن باره عزمشــان را جزم كردند تا در جلسه با رؤساي سازمان صدا و سيما در اين باره به تفاهم جديدي برسند.

يكــي از مهمترين آيتمهاي مد نظر كنفدراسيون فوتبال آســيا براي صدور مجــوز حرفهاي داشــتن حــق پخش تلويزيونيب­اشگاههاست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran