KHABAR VARZESHI

از زندگي در انبار تا زندگي با رونالـــــ­دو

-

جورجينــا رودريگس در مســتند نتفليكس از زندگياشكهب­هزوديمنتشر­خواهدشدگفت­كه قبــل از آن روز بزرگ كه زندگياش در اثر ديدار با كريستيانو رونالدو متحول شود، در انباري با ماهي 250 پونــد زندگي ميكرد. اين دختر 27 ســاله آرژانتيني توانايي پرداخت هزينههاي سيســتم گرمايشييات­هويههواران­داشتوزمستا­نهادرخانهم­حقرش از سرما يخ ميزد و تابستانها از گرما ميپخت.

‌از‌انباري‌تا‌زندگي‌در‌قصر جورجينا كه در اواخر دوران نوجواني خود به تنهايي از شهر پيرنهخاكاب­هپايتختاسپ­انياآمدهبو­دوبافروشند­گيخرج زندگــياش را درمــيآورد، بــه طرفدارانــ­ش از زندگي پرمشقتشميگ­ويدودرمورد­اينكهچطورا­زفرشبهعرش رسيد توضيح ميدهد. او ميگويد: «ورود به من به مادريد وحشتناك بود. آپارتمانها­ي ارزان زيادي را بازديد كردم كــه ماهي 250 پوند اجاره بهايشــان بود و در نهايت در آپارتمانيك­هقبالانبار­يبودساكنشد­م.درزمستانبه­حد يخ زدن ســرد بود و تابستانهاي­ش شديدا گرم. روزي كه كريستيانو رونالدو را ديدم زندگيام تغيير كرد.»

جورجيناهما­نزمانكهدرف­روشگاهگوچي­مادريدبه عنوان فروشــنده با ساعتي 10 پوند كار ميكرد، شروع به قرارهاي مالقات با رونالدو كرد. او در اين مستند از شروع سختشدرمادر­يدوآشناييب­ارونالدوون­اوگانخودرو­هايش و تمرين رقص باله هم حــرف ميزند. او در مورد نوجوان فقيري كــه تالش ميكند اجاره آپارتمانش را جور كند و تبديل شدن به فرد مشــهوري كه 30 ميليون هوادار در اينســتاگر­امش دارد توضيح ميدهد، با اين ادعا كه: «اين ماجرااينجا­تمامنميشود.اينپايانني­ستبلكهآغاز­است.»

‌من‌جورجينا‌هستم جورجينادرم­وردپوسترمس­تند«منجورجيناه­ستم»كه نتفليكس براي تبليغ از آن استفاده ميكند حرف ميزند و ميگويد اين مستند شش قسمت دارد و در تاريخ72 ژانويه

مصادف با روز تولد 28 سالگياش منتشر خواهد شد. اين بيلبوردها با اشاره به خيابان معروف سرانو در مادريد، جايي كــه جورجينا در آن بــه عنوان فروشــنده كار ميكرد، ميگويند: «قبال در سرانو كيف دستي ميفروختم. حاال آنهاراجمعم­يكنم.»درپيشنمايش­قبليازاينم­جموعه مستند كه روز پنجشــنبه منتشر شد، جورجينا در حال جمعآوريهدا­ياييبرايجو­انانسازمان­غيردولتيحم­ايت ازكودكاناس­پانيابهنام كهباآنهاكا­ر ميكند، نشان داده شده است. او قبل از كريسمس 2020 با جت شــخصي 20 ميليون پونــدي رونالدو به پايتخت اســپانيا ســفر كرد و در خانهاي در مادريد هدايايي را به بچههاي محروم اهدا كرد. او در مستند نتفليكس نامه يكي از بچهها كه برايش نوشته «جورجينا تو قلب بزرگي داري» را ميخواند و اشك ميريزد و ميگويد: «خيلي مهم است كه هيچوقت فراموش نكني از كجــا آمدهاي. هروقت به بچهها فكر ميكنم احساساتي ميشوم.»

‌مقايسه‌با‌كارداشيا ‌نها دوقلوهاي جورجينا و كريســتيان­و رونالدو در ماه آوريل بهدنيا ميآيند و او با اعالم تاريخ پخش مســتند به انتظار هوادارانپا­يانداد.اودرپيشنما­يشاينمستند­بهدوربين نگاه ميكند و چشــمك ميزنــد و ميگويد منتظر اين مســتند در تاريــخ 27 ژانويه باشــيد: «خيليها من را ميشناسندام­اكسينميدان­دمنواقعاچه­كسيهستم.» نتفليكسهمه­مينپيشنماي­شرادراينست­اگراممنتشر كرد و در مورد مستندي كه با مستند كارداشيانه­ا به نام «با كارداشيانه­ا همراه شويد» مقايسه ميشود، نوشت: «تمام بخشها در تاريخ 27 ژانويه منتشر ميشود. ما روز به روز با جورجينا زندگي ميكنيم، دوستيهاي واقعي او را، رؤياها و آرزوهايش را، خوشحاليها و ناراحتيهاي­ش را كشــف خواهيم كرد. ما خواهيم دانســت كه جورجينا رودريگس به درســتي كيســت. در تاريــخ 27 ژانويه شخصيترين جنبه زندگي او را ميبينيم؛ پرتره احساسي و عميق از زن پشت جلد مجلهها، عكسها، استوريهاي اينستاگرام­وتيترهايخب­ري.»چنديپيشخبر­يبيرون آمدازاينكه­جورجينااعت­رافميكنددر­تماماينپنج­سال كه با رونالدو زندگي ميكند منتظر خواســتگار­ي كردن اوست. جورجينا كه دختري چهار ساله به نام آالنا مارتينا از كريس دارد و براي ســه فرزند ديگر كريس هم مادري ميكند، دوقلوهايش كه يك پسر و يك دختر هستند را در ماه آوريل بهدنيا خواهد آورد. جورجينا ماه گذشته در مصاحبه اختصاصي با مجله كازموپوليت­ن اسپانيا گفت كه عاشقزندگيد­رانگليساست­وبازگشتبها­نگليسشش سال بعد از اينكه به عنوان خدمتكار به بريستول آمده بود، اتفاق بزرگي برايش به شمار ميرود.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran