KHABAR VARZESHI

پوالدگرمعا­ونورزشقهرم­انيشد

-

حميدسجاديو­زيرورزشوجو­انانمحمدپو­الدگررابهع­نوانمعاونت­وسعهورزش قهرماني و حرفهاي خود انتخاب كرد. بعد از استعفاي مهدي علينژاد از اين معاونت وقبولاستعف­اياوازطرفو­زير،زمزمههايمب­نيبرحضورسي­دضياءالدين­شجاعي برهاني،كيومرثهاشم­ي،محمدپوالدگ­روعليرغبتي­بهعنوانجاي­گزينعلينژا­د بر سر زبانها افتاد. تا اينكه مجمع انتخاباتي فدراسيون تكواندو رأي به هادي ساعي داد و پوالدگر بعد از پايان دوره ۱۲ سالهاش بر شياپچانگ راهي سئول شد تا از اين پس بر امور فدراسيونها نظارت كند.

خدا را شكر شرايط بدي ندارم، تمريناتم را به صورت مرتب پيگيري ميكنم. هم در شيراز، هم در تهران و كرج، هرچند مثل اردوهاي تيم ملي تمرين ندارم ولي از تمرين هم دور نيستم.

هرچند قهرماني كشور برگزار شده، انتخابي جام تختي هم چند روز ديگر برگزار خواهد شد، جام تختي هم مثل اين دو مرحلهاي كه گفتم، مراحلي از چرخه انتخابي تيم ملي است ولي اردوهاي تيم ملي از اسفند شروع ميشــود. منتظرم تا هرچه زودتر اردوي تيم ملي شروع شود (و باخنده ميگويد) تا ديگر مجبور نباشم با محمدعلي برادرم تمرين كنم.

هرچه اجراي فنون بكر، بنداز و داراي امتيازات باال، بلد است را روي من اجرا ميكند و مجبورم همه آنها را تحمل كنم. اميدوارم بدشانسي هم دست از س ِر محمدعلي بردارد، تا او هم به آنچه كه حقش است، لياقت و اســتحقاقش را دارد، برســد و از اين به بعد رنــگ مدالهايش خيلي خوشرنگتر باشد. واقعا حق او خيلي بيشتر از اينهاست.

درشيرازكهب­امحمدعليوك­نارآقايگيو­يتمرينميكن­يم.هروقت هم تهران باشــم، در باشــگاهها­ي تهران يا كرج با حسين نوري تمرين ميكنم. منتظرم تا تمرينات اردويي تيم ملي شروع شود.

دوران ريكاوري را پشتســر گذاشتم. هرچند از تمرينات دور نيســتم ولي هنوز از نظر آمادگي با شرايط مطلوب فاصله داريم. با همينتمرينا­تنصفهونيمه،سعيدارمخود­مرابهميزان­يازآمادگي برسانم كه با شروع اردو بتوانم مهياي انجام برنامههاي آمادهسازي و تمرينات تيم ملي باشم.

انشاءا... مسئوالن هم به همه وعدههايشان عمل ميكنند. ما پيگيري ميكنيم تا وعدهها محقق شوند و آنها هم تالش ميكنند تا بدقول نشوند.

ســفر معنوي عتبات عاليات واقعا يك رويداد بسيار عالي، معنوي، روحيهساز و غيرقابل تصور براي من بود. هنوز هم هر وقت به آن لحظات حضور در حرم ائمه (ع) فكر ميكنم واقعا لذت ميبرم و باورم نميشــود كه آن فرصت مغتنم نصيبم شد و به حرم حضرت علي (ع) و حضرت امام حسين (ع) و حضرت عباس (ع) نائل شدم.

اميدوارم دوباره قسمتم شود بروم كربال براي نوكري امام حسين (ع)، واقعا اين سفر يك لذت، جذابيت و حالوت خاصي برايم داشت كه حاال حاالها از فكر و ذهنم نميرود.

نــه تنها هيچ يك از اعضاي خانواده بــه من نگفتند كه براي حفظ ســالمتي و مراقبت از ابتال به كرونا يا اميكرون به كربال نروم، بلكه پدر و مادرم و بقيه خانواده با حسرت ميگفتند كاش امام حسين (ع) ما را نيز بطلبد تا بتوانيم به پابوس برويم.

ازآقايعلير­ضادبيررئيس­فدراسيونكش­تيخيليتشكر­ميكنمكه براي كمك به كشتيگيران، مليپوشان و قهرمانان، همچنين برطرف كردن مشكالت كشتي ايران با جان و دل تالش كرده و زحمت ميكشد تا قهرمانان تمام حواسشان فقط به تمرين و مسابقات باشد.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran